Wild@heart

Förra veckan visade jag ju tapetnyheten "Quod",
från InTrade. Som jag då sa, så var ju dessa mönster¨
inga som man vanligtvis förknippar med Intrade.
Men deras andra nyhet Wild@heart  är istället något för den
som vill ha något som "sticker ut.
Engelsk design på hör nivå i fräcka mönster och härliga färger":









(Bilderna från InTrade)

Tapetkollektionen är gjord av den engelska designern
Gill Nono. Här hittar man böljande hjärtan i häftiga färger.
Några med inslag av sammet (flockade), andra i zebra-randigt
svart/vitt eller guld/silver. Mönstren som jag fastnade mest för
var de med spegelglansig botten med stora vackra droppformade
"prickar"

Kommentarer
Postat av: Anna

jättefina :) särskilt den gröna/vita och den turkosa :)

2010-03-16 @ 21:47:24
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst finns det twistade tapeter i denna karta, som i så många andra av Intrades kartor.



Jag tycker dock att det är trist att de återanvänt både namnet och många av tapeterna från den förra kartan, den var inte jätte het då och den känns inte det nu heller.



Skulle vart roligare med en helt ny karta, men vissa mönster förtjänar också en andra chans, förra gången kartan lanserades fick den inte vara ute på marknaden speciellt länge, kanske sverige är mogen för den nu :)



Kram kram

2010-03-16 @ 22:50:37
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh så många läckra tapeter!!

Ha det så fint...Kram!

2010-03-17 @ 00:35:16
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0