Li Edelkoort

Jag sitter nu på tåget upp till Stockholm,
och väntar mig gör en fantastisk rolig dag:)))

Först ska jag ta en shoppingrunda på stan.
Sedan blir det en lunch och ett glas rött,
för att sedan bege mig till dagens höjdpunkt på Skansen.
Där ska jag i eftermiddag lyssna på en
av världens berömda trendanalytiker Li Edelkoort!  (Wooow;)

(Holländska Li Edelkoort har tagit fram nya ad.10)

Hon ska prata om mode och inredningstrender för 2011/2012.
Idag presenteras också Alcro-designers kollektion nr10.
Som just har tagits fram efter samarbetet med Li Edelkoort.
Jag har hört att hon inspirerats av fåglar nu när ad.10 tagits fram.
Jag är superglad att jobba i en färgaffär som säljer just Alcro-färg,
och är Sveriges ledande färgvarumärke.
Alcro har under många år samarbetat med de främsta inom
design och inredning.
Nu ser jag med spänning fram emot denna dagen.
Och jag är övertygad om ad nya ad.kollektionen,
kommer att vara lika bra som man förväntar sig:)))

(Bilder ur tidigare ad-kollektioner)







Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det låter väldigt spännande! Önskar jag fick följa med...

2010-06-03 @ 14:46:21
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: pysseliten

avis på dig som får åka på så roliga jobb grejer .

Hoppas du får en härlig dag .

2010-06-03 @ 21:25:38
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0