Sagaform

Godmorgon allesammans!
En ny "normal" vecka igen,
och alla helgdagar är nu över.
Själv har jag inte hunnit med att
städa bort julen ännu....
Men, det ska hinnas med  i veckan.

Och efter min shoppingtur igår,
så kom jag hem med ännu mer julsaker.
Fyndade nämligen på Cervera.
De hade 20 procents rabatt på Sagaforms jul.
Så jag fyndade bl.a Glöggvärmaren,
som jag länge velat ha.

Det finns många andra favoriter ur Sagaforms sortiment
som nu står på min önskelista:)
Högst upp finns "Club-glasen".
Tycker de är jätteläckra i sina härliga färger och form

Gillar du Sagaforms sortiment?
Har du någon favorit?






Kommentarer
Postat av: Pilo

Gillar en hel del saker ifrån deras sortiment men jag har också blivit besviken på kvalitén på en del av de saker jag köpt där. Bland annat en osthyvel.



Porslin brukar dock vara bättre.



tack för att jag fick titta in på din fina blogg.

Kommer att titta in igen om det är okej.



Ha en mysig dag!

2010-01-11 @ 13:27:30
URL: http://vardagsresa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Borta bra men hemma bäst :) Ja då är du tillbaka till verkligheten hemma med att städa och fixa :)

Känns som jag inte gör annat just nu ,men det är slut tampen på badrummet nu :) Längar som bara den efter att basta igen värme :)

2010-01-11 @ 20:10:27
Postat av: pysseliten

jag glömde skriva vem inlägget var ifrån :))

2010-01-11 @ 20:11:43
Postat av: Lena

Hej, hittade till din blogg igår efter att sökt på tapeter på styleroom och du hade "trädtapeten" som jag funderar på. När jag kom till bloggen fastnade jag direkt för "woodland" tror jag kommer hitta min nästkommande tapet i den kollektionen. Besökte Decors hemsida men den finns inte med där, gick in till Colorama idag som heller inte visste om de hade den. Har du mer info om den? Ska den finnas i alla butiker nu?



Nu ska jag ägna en stund åt att fortsätta gå igenom din blogg, jag kommer bli en återkommande besökare =)

2010-01-11 @ 20:11:46
URL: http://softnorth.blogg.se/
Postat av: Proforma

Kul när man kan fynda! Jag har ingen direkt favorit hos Sagaform men de har mycket snyggt!

Kram Irene

2010-01-12 @ 00:15:46
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Pilo:

vad roligt att du hittat hit.

Och tack för att du tog dig tiden att ge en kommentar:)



Pysseliten:

Förstår att det känns hur härligt som helst.

Vi har nu vårat arbete kvar...



Lena:

Vad roligt att du hittat min blogg:)

Javisst är woodland en jätteläcker tapet.

Också helt i min smak.

Vet faktiskt inte varför DM inte fått upp bilder från denna kollektion på sin hemsida ännu.

Kanske har de inte hunnit med det än.

Detta är deras nyaste tapetkollektion.



Det är ju upp till varje butik inom "kedjan" att beställa de tapetkataloger man vill ha.

Så tyvärr kanske du haft otur att just "din" butik valt att inte ta hem den.

Det kan också vara så att de inte har fått den ännu.

Vet att varit problem med att just "woodland" tog slut för Tapetterminalen i decembeber.

Så den kan ju vara på G.

Men kolla med din butik igen.

De kan ju ringa och kolla om den är på väg.

LYCKA TILL med med ditt tapetval!



Proforma:

Javisst har de mycket fina saker:))

kram

2010-01-12 @ 07:40:29
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har också tänkt städa ut julen en tid men det kommer alltid roligare saker emellan, och så får jag ha julen kvar en stund till :)



Jag tycker att ekorren med svans till glöggtillbehören är så söt, en sån måste jag skaffa mej till nästa jul, jag som ÄLSKAR Glögg



Vi har också fått hem Woodland kartan med tyvärr inga bobiner, hos oss säljer vi alltid bäst av de tapeter vi kan visa stora prover på, så jag hoppas att de inte är allt för långt borta :)



kram kram Tess

2010-01-12 @ 13:52:52
URL: http://trolldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0