Time Out

Nej, jag har inte tänkt att ta Time Out med bloggandet;)
Och jag har heller inte blivit Hockey-intresserad:(
Time Out
är nämligen en härlig lila kulör,
i det fortsatta samarbetet med Tre Kronor.

Alcro har låtit spelarna i svenska ishockeylandslaget, Tre Kronor,
välja ut färger som sätter dem i rätt sinnesstämning,
från avkopplande nedvarvare till adrenalinhöjande matchstartare.
Resultatet är en kollektion av tolv kulörer med namn som
Puck, Tackla, Nedsläpp, Icing, Ladda, Sarg,
Peppa, Plexi, Chilla, Trunk, Övik21 och Time-out
.

(12 nya kulörer har Alcro tagit fram i samarbete med Tre Kronor)


Med kulörkollektionen vidareutvecklar Alcro och Tre Kronor
sitt sponsringsamarbete.
Och för att peppa laget lite extra inför OS i Vancouver i Februari
har Alcro givit deras omklädningsrum en makeover.
Det självklara valet blev då spelarnas egna adrenalinhöjare i form av
kulörerna Peppa, Chilla och Sarg. Kulörer som också ligger rätt i tiden.


(Eva Lilja Löwenhielm har stylat förbundkaptenens Bengt-Åke Gustavssons
kontor i färgerna
Trunk och Icing.




(Visst blev målningen i omklädningsrummet läcker med de härliga
formerna och kulörer som Peppa, Chilla och Sarg)


Vi säljer ju Alcros färg på mitt jobb:)
Nu hoppas jag att framöver få blanda dessa härliga färger!






Kommentarer
Postat av: pysseliten

coolt :) Gissa om det blir mycket hockey här hemma när det är dags . Härliga fäger . Måste visa mannne att hockey färger är inne :)))))Nej han måste först få klar badrummet som nu är på slut tampen, bara att foga golvet sen ska allt in JIPPI :) så kanske i helgen . Jag jobbar hela så det passar kanon om badkaret står klart på lördag kväll när jag kommer hem :)

2010-01-14 @ 09:01:04
Postat av: pysseliten

ja den var större än jag trodde är helnöjd med den :)

2010-01-14 @ 09:21:02
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nä, inga fler barn här heller! Även det är Julia lite lätt irriterad på. Hon vill ju ha en storasyster!!



Vilket roligt sammarbete med Tre Kronor (som jag älskar!!) Lite kul att se hur stylat arbetsrum och fr.allt omklädningsrummet var. Undra hur det ser ut när spelarna är där...



På tal om målning. Kan man måla ett våtrumsgolv? Vill göra en snabbmakeover, som i alla fall håller sig ett par år, av vår minitvättstuga. Har tänkt att fixa till den ordentligt lite senare. Vill hellre kosta på badrummet lite mer just nu.



Kram Pernilla

2010-01-14 @ 09:33:26
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Lotta

Pysseliten:

Låter TOPPEN!

jag ska hämta min ikväll:)

Pernilla:

Ja, det går att måla våtrumsgolv.

Jag måste ändå vara noga med att påpeka:

Det är INGET som färgleverantörerna rekommenderar!

Men som sagt. Vill man bara fixa till golvet för att ett par år, så visst funkar det.

SNYGGT blir det:)))

Prova Alcros golvfärg "Entré"

Superbra och slitstark färg, som kan brytas till den kulör du önskar.

Finns hos din "Coloramabutik"

Lycka Till!

2010-01-14 @ 10:03:56
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag tycker det var snyggt gjort, både färgen och makeovern.



Svar:

Oj 300 kvm, det var läckert!

Kram Sandra

2010-01-14 @ 12:15:05
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Therése

Ja...det är härligt att va tillbaks igen ;-)

Och din blogg är lika inspirerande som vanligt ser jag hihihi!

Är grymt sugen på att tapetsera här hemma just nu...men mannen är nog inte lika sugen tror jag!!

Men det är klart...han har ju badrummet och tvättstugan att fixa (och det räcker väl kanske...för tillfället iaf)

Ha det så gott...KRAM!

2010-01-14 @ 13:50:48
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Proforma

Man måste nog vara extremt intresserad av hockey för att komma ihåg alla namnen... hihi! Gillade färgerna, särskilt på kontoret!

Kram Irene

2010-01-14 @ 20:37:30
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0