Philips Living Color

LÅT INREDNINGEN FÖLJA DINA KÄNSLOR!
Klart solgult när det är grått utomhus.
Intensiva "glada" färger, när man känner sig "vild",
Blekt bladgrönt som får dig att slappna av.....

Med färghjulet så lyser Philips "LivingColors" upp ditt rum 
i den ton du önskar.
Från lugnande pasteller till rika, intensiva färger.
Man kan välja på hela 16 miljoner färger, inkl vitt.
philips lampa living colors  generation2 16 miljoner färger
living colors transparant med fjärr
(Bilderna lånade från Philips)


Min lampa väntar nu på att komma på plats.
Men först ska det målas och tapetseras.....
Återkommer med bilder!

Här hittade jag några klipp på Youtube om Living Colors.







Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilken spännande lampa!

2010-02-25 @ 08:00:03
URL: http://interiorguiden.blogspot.se
Postat av: Tess

Ja jag har sett denna live och den är bara så läcker. Ja e så avundsjuk på dej just nu :)



Väntar med spänning på bilder på slutresultatet.



Tack för att du sa till om mailen, jag jobbar på det och återkommer senare!!!



Kram kram

2010-02-26 @ 01:33:17
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Jarlhed

Hej, GUD VILKEN LÄCKER LAMPA!!! Den vill jag ha i vår nya hus. Vad kostade den lampan? kan tänka mig att den kostar en månadslön. vart kan man köpa lampan? (jag kollade på länken du hade lagt ut men jag hittade inget pris där) MVH Madde

2010-03-03 @ 17:48:45
URL: http://MadeleineJarlhed.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0