Snart blir snön till sand

Detta skriver SLICK, och jag hoppas att det är sant.
För hur snygg denna solsäng än är,
så ser det inte så inbjudande ut att lägga sig just där.



Många härliga utemöbler har Slick i sitt sortiment.
Företaget presenterar dessutom 2 nya färger under året.
Vill ni få en förtitt på nyheterna innan de finns i butikerna?
Besök då Stockholm Furniture Fair i Älvsjö, som ju pågår denna veckan.
Jag hade gärna besökt mässan, men det finns tyvärr ingen tid till det:(

Här kommer några härliga bilder från Slicks sortiment.
Åh, vad härligt att kunna sitta ute och spela poker, sitta på soldäcket
och läsa, ligga i solsängen och "pressa", eller bara slappa och lyssna på musik
:





 

Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Ja, snart är vi där!

Fast nu njuter jag av den del av vintern som är kvar, härliga vårvinterdagar med solsken!

Kram/ Jenny

2010-02-11 @ 15:18:11
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Tess

Jag längtar längtar längtar till sommaren när jag ser sådana bilder.



Tyvärr så är ju sommaren relativt långt bort än så länge, men små glimtar som denna gör väntan så mycke enklare :)



Kram kram

2010-02-11 @ 15:22:31
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, nu längtar man efter sommaren... Härliga bilder!



Kram Pernilla

2010-02-11 @ 23:32:18
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0