Heja Adrian!

Inatt ska klockan ställas på väckning.
Jag ska nämligen kolla på OS!!!
Haha, nu blir nog många av mina vänner förvånade?
(För de skulle nog inte påstå att JAG är sportintresserad;)
Men konståkning är faktiskt också en SPORT;)
Och givetvis vill jag titta på Sveriges ende konståknings-
representant i OS 2010.
Adrian Schultheiss tränade här i Tibro under många år,
så det är extra kul att följa hans framgångar:)
Han brukar  fortfarande åka på Tibros jul-läger,
och medverka i vår Isrevy!
Och i natt, svensk tid, gör han nu då OS-debut.

Här kan du läsa mer om Adrian på hans hemsida.

Herrarnas korta program inleds klockan 16.15 lokal tid under tisdagen
(kl. 01.15 natten till onsdag svensk tid).
Adrian har startnummer 18 (sist i tredje uppvärmningsgruppen
Det avslutande långa programmet inleds torsdag klockan 17.00 lokal tid
(kl. 02.00 natten till fredag svensk tid).
Både SVT och Eurosport sänder live från OS under samtliga konståkningstävlingar.
Följer du OS på Tv:n???


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Tack :) Vi har haft så skönt så .Sett lite os med på svt world på Teneriffa . Vi hade ett par molniga dar så glutta lite då . Nu är man hemma igen till det vanliga .I morgon väntar jobb så det blir tidigt i säng har ju varit vaken sen fyra i morse .

2010-02-16 @ 20:48:11
Postat av: Åse - Interiörguiden

Själv vill jag gärna se alla skidskytte-tävligar, det följer jag även i fanliga fall också. Såg precis Ferry ta guld!!! Yeeaaa!

2010-02-16 @ 22:39:13
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0