Alla hjätansdag tips

Om 12 dagar är det Alla Hjärtans Dag!
Och det tycker jag om att fira:))
Här har jag samlat lite tips på presenter.



(Badkonfetti 20kr, 6 Badrosor med doft 59kr, Kylskåpspoesi 199kr.
Sakerna kommer från Bluebox)





Örngottogram kan du för 129kr beställa dessa örngott,
eller örngott med egen text:






På Favoritsaker hittar du dessa 3 fina Koziol-skål för 229kr






Presenteriet har kärleks-Te för 35kr, en fin Hjärt-ljusstake i betong för 95kr.



Vill man fira lite extra, så är väl en "upplevelse" en fin present.
En mysig hotell-weekend för 2 kan "Live it" erbjuda.
Chokladprovning, Teaterkväll med middag, Spa-weekend,
Paradiskryssning, Stand-uå-middag, Citybreak och mycket mer...
Här kan du söka på önskat pris, typ av upplevelse.

(Varbergs kurort går jag drömmande förbi varje sommar,
när vi campar intill på Apelvikens Camping) 



Men visst blir man även glad för "klassikern" blommor och choklad:))
Ros 100kr, Bukett "Elegan" 475kr, från Euroflorist

Chokladen "Tycker 0m dig" och pralinerna "Passion" 
kommer från Bluebox och kostar 60 resp. 135kr)






En fin dukning och god mat, samt en liten present till familjen,
är vad jag brukar fixa. Såhär mysigt hade vi förra året:
Firar ni Alla Hjärtans Dag?





Kommentarer
Postat av: Tess

Hittar man ett tillfälle att fira så tycer jag att man skall ta det. Det gör vardagen lite mer speciell.



Hos oss blir det också lite finare middag och dukning i kärleksfulla färger.



Dessutom så blir det extra många kramar, både till familj och vänner :)



Kram kram

2010-02-02 @ 08:09:32
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Ugglas revy är ett måste :) Jag var ju på den premiären i Karlshamn i sommras . Den var verkligen kanon . Sen är ju Uggla min favorti med .

Har ju en favorit till nämligen mannen :)))

som hastigt och lustigt bestämde att vi skulle ta en restresa till Teneriffa i lördags . Så jag kommer fira alla hjärtansdag där, inte så illa.

Så nu måste jag plocka fram lite sommar kläder och shoppa lite nytt :) Tur nog kunde jag byta lite pass på jobbet med så jag behövde bara vara ledig 3 dar . Och gumman ska vara hemma hos sin farmor och farfar som hon älskar att vara, enda lilla barnbarnet dom har .Så hon ska skriva matlista som hon vill ha när vi är borta :) Det är så skönt att veta att hon har det bra när vi åker iväg . Och vi brukar ju göra det 1 gång per år .Och sen tar vi en resa med henne 14 dar senare :) Ha en bra dag det ska jag, jag är ledig och ska nog baka bullar .

2010-02-02 @ 08:14:09
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej!

Du, det är det kaklet!! Jag mejlade dem HAFA och frågade. :D



Tack för du ville hjälpa till!! Du har möjligtvis ingen bild på ditt badrum så man kan få se kaklet uppe?? :)



Kram Malin Inspiration & design

2010-02-02 @ 13:15:00
Postat av: Ensamma mamman

O va mycket fina tips. Jag tänkte skämma bort mig själv med en hemma spa dag med ansiktsmask och fotbad och självklart massa choklad =) Kram

2010-02-02 @ 16:48:07
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Emma

Lite extra firas det allt. 3- rätters middag och mys brukar det bli :)



Blommor och choklad hade ju varit mysigt, men jag tvivlar på att det blir fler blommor för min del. Jag får vara nöjd med mitt citrusträd! :) Kanske skulle överraska honom med lite blommor??



Kram, Emma

2010-02-02 @ 21:15:42
URL: http://emmashempalandet.blogspot.com
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Njae, blir väl svaret - jag är lite kluven mellan att tycka det är kul att fira och det kommersiella i att känna sig tvingad att handla något på just den dagen. Men den hjärtformade ljusstaken skulle jag gärna ha - oavsett dag.

2010-02-02 @ 21:18:10
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Proforma

Nej, vi brukar inte fira men i år blir det allt lite choklad från jobbet! Den finaste!

Kram Irene

2010-02-02 @ 23:56:23
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vi brukar inte direkt fira dagen, men däremot brukar jag alltid köpa hem lite choklad, det måste vi ha.



Hur gick det med färgsättningen, hoppas att det inte tog hela din lediga dag! Idag är jag ledig, det ska bli så skönt! Ska passa på att blogga och titta in till alla bloggvänner och skriva några kommentarer.

2010-02-03 @ 09:07:01
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Mysigt med alla <3 dag! många härliga tips du kommer med här. hoppas allt är bra! kram Emmy

2010-02-03 @ 12:26:48
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Therése

Nja, vi firar nog inte sådär jättemycket ska jag erkänna!

Men att göra en lite mysigare middag eller nåt just den dagen tycker jag om!

Brukar även påminna karln lite fint att den dagen är...med tanke på en blombukett ;-)



Ha det så bra...Kram!

2010-02-03 @ 22:30:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0