Kolla vilken STOR!!!

För två månader sedan fick sonen
ett nytt sportintresse, Bordtennis.
Han började då också att träna med HSK.
Vi har ju ett gammalt pingisbord i hobbyrummet,
så ni må tro att jag har fått öva både
backhand och forehand den senaste tiden ;)
Vissa är ju födda med "bollsinne",
och andra är det inte.
Jag själv tillhör de sistnämnda,
medans sonen hör till den andra gruppen.
För två månader sedan "slog" jag honom ganska lätt,
numera har jag inte en chans:(
Ikväll var det då jul-avslutning och interna matcher i "Pingisen"
och vinnaren blev sonen som vann denna enorma Toblerone!!!
Den väger hela 4,5 Kg!!!
Han var  naturligtvis  snabb på att öppna sin vinst!
och nu ville han att jag skull ta kort och visa den på bloggen.
Så idag bjuder vi på några privata bilder.
(Gustav är en riktig "tur-gubbe". Han har vunnit sånna här förut,
fast då på lotteri. Men då har det varit många små Toblerone innuti.
Som ni ser så är dessa "rutor" gigantiska, och väger ca 400g/st)
På både gott och ont att vinna en sådan här.
Choklad brukar tyvärr ta slut fort i denna familjen .

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ÅHHH AVIS ÄTER MORÖTTER ;(( men du jag var inne och glutta på din dotters blogg så HIMLA fint du had gjort det med alla bra låtar och fina bilder på 16 årsdagen jag snyfta nästan så fint så . Jag har ju med gjort till grabb inte så fint dom dig . Nu lyxfällan på 3:an som är från Skärblacka där jag bor ;) det får jag ju inte missa.



kram

2010-12-16 @ 21:01:21
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Axelina

Wow! Jag trodde att det var flera små toblerone paket i en sån stor.. det där är ju helt galet.. men man skulle ju inte säga nej..;)

2010-12-16 @ 22:19:10
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Jisses! Jag trodde först det var små i men den var ju enorm! Grattis till Gustav! Till er andra också som kanske får smaka! Choklad är verkligen gott!

Kram

2010-12-16 @ 23:44:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Äna

Ååååå vilken gullig kille du (ni) har.

Chokladen är nästan lika stor som Gustav hm

Grattis grattis (bollsinne e bra att ha....;)

Kramar från Anna

2010-12-17 @ 14:18:47
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-17 @ 20:42:57
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Lotta

Eva: Visst är det kul med dessa filmer:)

Tar ju lite tid att göra men det är det värt.

Tiden går såååå fort bara med barnen.

Det är bara vi som inte blir äldre känns det som ;)

Axelina: Ja, det trodde vi oxå så gissa om vi blev förvånade:) Mmmmm, lite föööör gott. Nu gäller det att kunna motstå "frestelsen" ;)

Irene: Mmmmmm, lite föööör gott som sagt.

Nu gäller det att ha "karaktär" ;)

AnnA. VÄLKOMNA HEM!!! Förstår att ni hade en underbara resa. Jisses, vad jag skulle vilja göra om den "båt-turen! haha, JO, bollsinne är ju bra att ha, Tyvärr så vet du ju hur det är med mitt:( Men man kan ju inte vara bra på allt ;) kram kram

2010-12-18 @ 08:01:59
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0