Destinations

Mr Perswalls nyhet "Destinations"
är nu på väg ut till butikerna:)
Ni minns kanske mitt blogginlägg i juni?
jag skrev då om Mr perswalls tävling,
och vinnarens bidrag får ju äran att få sitt foto
med i Mr Perswalls nya tapetkollektion.
Eftersom tävlingen pågår till den 30 sep,
så kommer det vinnande bidraget att läggas
till i kollektionen efter tävlingens slut.

Kollektionen Destinations minskar avstånd
och gör en stor värld lite mindre.
Motiven och mönstren talar till alla
som någon gång varit därute i vida världen,
gjort uppbrotten och styrt mot nya destinationer.
Alla har vi en historia i vårt bagage. Vilken är din?"












Jag älskar att resa, och hinner knappt komma hem förräns
det planeras något nytt :)))
Snart är det dags igen. Om en månad bär det iväg till Kreta.
Tycker du om att resa?
Har du något favoritresemål?
Skulle du kunna tänka dig att ha dina resefoton som tapet?

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Gillade verkligen den första tapeten, den sista lite i samma stil kändes mer rörig!

Visst tycker jag om att resa, synd bara att det är så dyrt. Det är ju så mycket annat man vill!



Tack snälla för grattishälsingen!

Kram

2010-08-21 @ 00:52:46
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Kreta , nu var jag avis.

Vi brukar alltid göra en höst-resa men i år blir det nog ingen :( Eftersom vi håller på med altanen .

Men vill gärna utomlands.

2010-08-21 @ 16:58:30
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag är verkligen jättesugen på att trycka upp ett av mina foton från Hong Kong som fototapet. Jag är lite osäker på den nya katalogen från Mr Perswall, tycker den verkar lite rörig, det ska bli spännande att få den i handen, för jag hoppas att jag har fel!

2010-08-21 @ 18:50:35
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: maud

Härligt! Kom ju hem från Kreta i fredags;), vi var i Kastelli en liten by...men superbra!

Skulle kunna tänka mig en läcker fototapet! kramar

2010-08-24 @ 09:17:32
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0