Orange gardiner

Jag har planer för vardagsrummet.....
Har redan bestämt mig för att "basen" ska gå i svart-vitt.
Vad annars,,,hihi
Accentfärgen här ska bl.a bli orange.
Nu har jag börjat kolla in gardiner.
Här har jag hittat några fina höstnyheter från textilonline.

 

Men jag måste "suga på karamellen" lite till....
Även en orange fondtapet intresserar mig.
Och i så fall blir det inte några av dessa gardiner.
Svåra beslut man har ibland;)
Men det är massor av förarbete innan dess, så inget brådskar!

Vad tycker ni om kombinationen svart-vitt och orange?
Är det någon av panel-längderna som faller er i smaken?


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vad härligt att höra att du tänker ha orange i vardagsrummet! Som du säkert vet är jag såld på kombinationet vitt, svart och orange! Tycker det är döläckert. Och det är nog därför mitt vardagsrum är dränkt i denna färgkombo. Ser verkligen fram emot att få se hur det blir i ditt vardagsrum! Ha en fin onsdag. Kram Emmy

2009-09-16 @ 11:00:18
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Ja orange är ju dö läckert gillar mer och mer :)

jag tycker garind nr 2 var snygg gillar träd

2009-09-16 @ 11:06:06
Postat av: Proforma - Irene

Svart, vitt med orange till är jättesnyggt! Om jag vågat hade jag gjort en orange fondvägg... men jag är alldeles för feg för det. Jag hade nog bara smugit in ett par kuddar... hehe!

Kram

2009-09-16 @ 18:37:13
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Ja tänk vad man håller på jämt vi har bott i vårat hus snart 20 år och har tappat räkingen på alla gånger man gjort om :)

2009-09-16 @ 22:43:45
Postat av: pysseliten

Ja tänk vad man håller på jämt vi har bott i vårat hus snart 20 år och har tappat räkingen på alla gånger man gjort om :)

2009-09-16 @ 22:43:46
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Riktigt fina färger ihop..



Oragne känns spännade och inte helt vanligt, kul!



Må gott



Maliin

2009-09-17 @ 06:32:51
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0