Möbeldagar i Tibro

Denna helgen är det möbeldagar i Tibro, där jag ju bor.
Det blir fabriks- försäljning hos en rad möbelfabrikanter,
fabriksvisning, outletförsäljning, kommuninformation
och aktiviteter på SA Möbler, modevisning i Gallerian,
konsert med Triple & Touch i Missionskyrkan m m.

Här kan du läsa om programmet, och vad som händer.

Jag brukar varje år åka runt en sväng och kika
när möbelhelgen anordnas.
Riktiga FYND kan man verklgen göra.
Bl.a kan man fynda hos:
SA-möbler, Offect, Lundbergs möbler, Tibro kök,
Mio, Armaturhantverk, Fabrik 19, Jol Möbler,
Ire möbel, Möbel Seppo, Möbelboning, Tibro möbelaffär,
City möbler, Möbeldesign, plus många fler....

Jag tänkte besökt Ire-möbel igår, där min pappa jobbar.
Men de hade så fullt upp med iordningställandet av
Rea-möbler och tyger som ska säljas i helgen.
Så jag tar besöket till deras show-rum och fotar en
annan dag istället.

(Duktiga bloggerskan Hildur på Fixa&Dona-bloggen,
kan man läsa om i Möbeldagarnas bilaga:)

Bor du i närheten av Tibro,
Sveriges Möbelcentrum, som orten kallas.
Då tycker jag absolut att du ska försöka hinna med
ett besök hit i helgen.

 


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Oj, vad många möbelaffärer ni har, synd att man inte bor närmare! Vår soffa kommer från Ire.

Kram

2009-09-27 @ 00:33:02
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det låter toppenkul, synd att jag bor lite långt ifrån.

2009-09-27 @ 09:42:29
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0