Hemma igen

Ja, då var man hemma igen.
Vi har haft en toppen-vecka i Turkiet.
Ett land som jag aldrig besökt tidigare,
men mycket väl kan tänka mig att åka tillbaka till.

Ni som känner mig vet att jag verkligen har en
enorm flygrädsla.
Och varje gång jag sitter "där uppe",
undrar jag hur jag kan vara så dum att utsätta
mig för det om och om igen?
Men vid landningen mot Landvetter
såg jag något enormt fint på denna resan.
Det "surrades" runt omkring mig,
och alla tittade ut genom fönstren.

Nyfiken som jag blev, så gjorde jag också så.
Där mitt bland ett täcke med moln ovanför
och även en molntäcke en bit under oss,
såg man solnedgången.
Fantatiskt vackert, då solen lyste helt orange
i ett par minuter.
Jag hann få upp mobilen och ta ett par kort
genom fönstret.

(svårt att visa med en mobil-bild genom ett fönster hur vackert det var,
men ni kan nog föreställa er)
Haha, går ju bra att skylla på det för en amatör-fotograf som jag;)


Den härliga orange färgen från solnedgången
har gett mig ny inspiration.......
En ny vecka väntar:)
"Batterierna är laddade" igen.
Och nya projekt  ska påbörjas härhemma.
Nu är jag fylld av renoveringslust igen:)


Kommentarer
Postat av: petra

Välkomna hem från semestern. Hoppas ni har haft det bra.

Jättefin bild!!!

2009-09-14 @ 18:03:30
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Välkommen tillbaks! Hoppas ni haft det riktigt skönt!

Ser fram emot dina projekt... kanske orange då!?

Kram

2009-09-14 @ 18:33:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Välkommen hem ::))) härligt att du är tillbaka igen

vi hade med en underbar vecka

2009-09-14 @ 19:52:05
Postat av: Barbro

Hej

Vi är bjudna till er butik i dag på ringmöte men kan tyvärr inte komma. Hoppas ni får trevligt och att vi ses en annan dag.

Barbro Colorama Mariestad

2009-09-15 @ 06:38:39
URL: http://coloramamariestad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0