Våga Måla

Igår tillbringade jag en heldag i Göteborg:)
Det började med Konståkningstävling i Kungsbacka.
Sedan blev det "shopping"
Tillbringade bl.a några timmar på Ikea.
Extra kul eftersom det annars är Jönköpings Ikea-hus
jag mestadels brukar besöka, då det ligger närmast.

Sideboardet jag bloggade om häromdagen,
var lika snyggt som jag hade hoppats.
Så nu väntar kartongerna på att bli upp-packade.
För er som liksom jag älskar FÄRG,
och inte har läst boken "Våga Måla",
så kan jag tipsa om ett riktigt fynd på den.
19kr!!! om man har "Familykortet" (ord. pris 159kr)
Boken är skriven av Per Nimér (tror han är färgexpert på Nordsjö?)


Lite härlig läsning och förhoppningsvis lite roliga tips,
väntar nu om kvällarna i den 158-sidiga boken.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh den boken skulle jag med vilja ha :) Och kul med nytt skåp . Vi köpte nytt i sommaras med från Ikea

2009-10-12 @ 14:49:19
Postat av: Pernilla

Låter som en bra dag! Och Ikea är ju alltid kul:)



Kram Pernilla

2009-10-12 @ 20:43:24
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Anna

va kul att du gillade sideboarden. Ska bli kul att få se det uppackade resultatet :)

2009-10-12 @ 21:14:55
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Ja, det är lätt att få timmarna att gå på Ikea! Ser fram emot bilder på det nya sideboardet.

Kram

2009-10-12 @ 23:49:28
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0