Idol till Las Vegas, Och jag med:)

Om en stund är det dags för Idol.
Och kvällens program har temat: LAS VEGAS!
Nu hoppas jag få lite försmak på mycket "Glitter och Glamour"
För om en månad ska Jag och Jonas åka dit med några vänner.
Då ska vi se en annan "Idol"
(Vi ska på vår sista kväll i Las Vegas gå på "Cher")
Till saken hör också att jag verkligen älskar att spela poker.
Så gissa om jag längtar.....


(Bilden lånad från las-vegas-hotels)


Förra veckan hängde ju Eddie och Niklas löst.
Vilket slutade med att Niklas åkte ur.
Tycker alla deltagare som är kvar är jätteduktiga.
Men om jag ska gissa på vilka som "sitter löst" ikväll,
så får det bli Reza och Rahbi.
Erika är fortfarande lite av en favorit för mig,
(tillsammans med Tove och Erik)
Och jag väntar fortfarande på att hon ska
sjunga en ballad, som jag är övertygad om
att hon kommer göra superbra!
Men, ikväll får vi höra henne sjunga "Sway".
Känns som en mycket "svår" låt,
men hon fixar förhoppningsvis att gå vidare:)


Här är kvällens startordning:
Tove Östman Styrke – ”Mack the knife”.
Calle Kristiansson – ”It's not unusual”.
Reza Ningtyas Lindh – ”New York, New York”.
Eddie Razaz – ”Can't take my eyes off you”.
Erika Selin – ”Sway”.
Erik Grönwall – ”You don't have to say you love me”.
Mariette Hansson – ”You to me are everything”.
Rabih Jaber – ”That's amore”.

Döttrarna i huset är inte hemma,
Jonas och Gustav bastar.
Själv ska jag ta ett glas rött och spela lite poker på nätet innan Idol börjar.
(Man måste ju "träna" lite när man snart ska spela mot "proffsen" ;)

Ska du titta på Idol ikväll?


Kommentarer
Postat av: Åse

Det låter som om du kommer att ha en skön kväll, själv väntar jag på att min man ska bli klar med maten, inte illa det heller.

Ha en skön helg!

2009-10-30 @ 19:25:23
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Proforma - Irene

Absolut... Idol blir det för mig med! Gissar på samma som hänger löst denna veckan.

Men du... Las Vegas, jag tackar! Dit vill jag också åka, har hört att det ska vara en fantastisk upplevelse! Jag har bara varit på östkusten och Florida, vilket också var en upplevelse!

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-10-30 @ 19:43:45
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: karola

så kul, las vegas är verkligen en kul stad att besöka och så mycket shower att se och gå på....har varit där många gånger fast jag inte mycket gambling...se till att ta en rundtur bland hotellen det är en upplevelse...venetian till exempel..kul kul!

2009-10-30 @ 20:16:07
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas verkligen inte Rahbi eller Reza åker ut eftersom dom är 2 av mina favoriter..

Är tvärtemot dig inte så förtjust i varken Erika eller Erik.

Tycker dock att klassen på årets idol tävlande är högre än det brukar :)

2009-10-30 @ 21:55:12
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Brukar kolla på Idol men igår var jag på Ladys Night istället..

Trevligt



Maliin

2009-10-31 @ 07:13:21
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Lotta

Snyft...

Erika fick ju igår lämna Idol.

Men som sagt:

ALLA deltagarna som är kvar är jätteduktiga,

och tyvärr var ju någon tvingad att lämna programmet igår:(

En extra stjärna till Tove, som jag tyckte var grymt bra igår!

2009-10-31 @ 08:22:08
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Fia

Låter helt underbart att få komma iväg på en liten tripp och dessutom till Las Vegas... WOW det skulle jag vilja se någongång. Sen jag var i Dallas för ett år sen så har jag blivit helt kär i landet på andra sidan :)



Måste vart skönt att sitta upp i soffan och dricka ett gott rött... själv kröp jag ner och kollade på en bra film - har lite svårt för IDOL, det liksom kryper i kroppen ;)



Ha en super helg

2009-10-31 @ 10:27:08
URL: http://www.bernsborg.blogspot.com
Postat av: Mari

Önskar dej bara en fortsatt bra helg!!

2009-10-31 @ 20:57:31
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0