Grease

Förra veckan på "min dag" fick jag bl.a en
musikalbiljett av svärmor och svärfar:)
Om 1 timma blir jag hämtat, och vi ska då till Skövde
för se Skövde Operettsällskap framföra "Grease".
Det ska bli riktigt trevligt, då musikalen fått toppenbra recensioner!

(Bilden lånad från tidningen SLA, foto:Anders Hallberg)


Det är många år sedan jag sist såg denna musikalen.
Då var jag i Stockholm och såg bl.a Pernilla Wahlgren
göra rollen som "Sandy"
Visst är det KUL att gå på musikaler:)



(Ja, filmen har man ju också sett några gånger, när man var i tonåren;)

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Jag älskar musikaler... längesedan nu! Ha det så jättetrevligt!

Kram

2009-10-18 @ 17:24:23
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så länge sen jag var på nåt sånt. Hoppas du fick en trevlig kväll!



Ha det så gott!

2009-10-18 @ 19:57:03
Postat av: Annika

Åh jag älskar också musikaler, sist såg jag Little shop of horrors med Jessica Andersson. helt ok.



SYnd att Camilla åkte ut tyckte jag, jag gillade faktiskt hennes framträdande! Nicklas borde åkt...

2009-10-18 @ 21:29:47
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0