Elitserien till Tibro

I helgen anordnar Tibro KK tävlingen Lars G:s Pokal.
För första gången är "Systrarna Helgesson" med
i konståkningens nya "elitserie".
Tidigare i år har de varit upptagna med utlandstävlingar
och därför ej kunnat delta innan.

(Joshi och Vicky som är Sveriges bästa konståkare på damsidan
tävlar i Tibro i helgen, Bilden lånad från "
Vickys" blogg)

Från Tibro KK deltar alla klubbens elitserieåkare i de olika klasserna:
Seniorer: Viktoria Helgesson, Cecilia frydén, Lou Lundbäck, Joshi Helgesson,
Juniorer: Susanna Frydén, Kristine Gustavsson, Louise Lindkvist, Paulina Blåder
Ungdom 15: Hedda Johansson, Sarah Angelsiöö


(Dessa fina priser väntar nu på att få delas ut till de bästa åkarna i helgen)


Ni som bor i närheten:
Passa på och åk och titta på tävlingen som även är GRATIS
och startar redan ikväll. Här finner ni tids-schema.
Själv kommer jag pga av jobb imorgon tyvärr missa
min dotters kort-program.
Men på Söndag blir det varken jobb eller renovering härhemma,
då kommer jag definitivt att tillbringa min fritid i ishallen:)


Kommentarer
Postat av: Linda Wiberg

Hej!

Hittade din sida med ert underbara hus när jag googlade på rotting möbler.

Undrar så var ni köpt eran underbara rotting soffa och hur mkt den kostade.

Mvh/ Linda i Nora

2009-10-23 @ 10:27:09
Postat av: Ingmarie

Skulle vara kanon att få se detta,men tyvärr lite för långt att åka!

Kul när våra ungdommar satsar o lyckas så bra.



Ha en trevlig helg!

2009-10-23 @ 12:30:20
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Kitty

Hej! :) Hittade din blogg när jag letade efter lite inspiration till mitt sovrum som ska tapetseras med en fondvägg och resten målas. Har kollat på ECO´S tapeter och dom är ju jättefina verkligen. Det är så att fondväggen är en liten snedvägg med "tak" . Vet inte hur jag ska kunna förklara det. Men jag skulle verkligen uppskatta om du ville kontakta mig så vi kunde prata lite om det. Du verkar ha god smak och stil :) Kramar

2009-10-23 @ 22:01:02
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Linda:

Vad roligt att du hittat inspiration på min blogg:)

Jag har köpt den på "Trademax".

Eftersom jag bor långt från Helsingborg,

så beställde jag den på deras hemsida.

Såg att de hade höstrea nu, så det var 4000kr i rabatt. (ord.pris 15,995)

Ing-Marie:

Ja, vad synd att du inte bor närmare.

Håller med dig om att det är kul när ungdommar satsar på sitt intresse.

kram

Kitty:

Tack för komplimangen.

Javisst, kan jag hjälpa dig.

Jag skickar dig min mailadress,

så kan du skicka några bilder på rummet.

kramis

2009-10-24 @ 07:49:42
URL: http://www.lotenlind.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0