Award

Utmaning i förra inlägget följs nu av en utmärkelse.

Förra helgen fick jag denna "splash award" från Irene,
som har den proffsiga bloggen "Proforma"
TACK snälla du, den gjorde mig hjärtligt glad:)

Irenés stora intresse är inredning och varje dag bjuder
hon på intressanta saker. Jag har länge följt hennes blogg,
och jag läser ALLA hennes inlägg med stort intresse.
Så jag vill börja med att skicka tillbaka en award till henne:)

Samt till följande bloggare.....

Pysseliten:
En härlig bloggvän som jag riktigt "fastnat för"
Hon sprider "pysseltips" omkring sig hela tiden:)
Finns det någon som INTE gillar hennes träd och bokstäver???

Mari:
En jättegullig tjej som alltid lyckas hitta fynd:)
Hon är superduktig på att fixa&greja.
För att inte tala om SPRAYMÅLA!

Hildur:
Med "Fixa&Dona bloggen.
En blogg jag hittade av en slump när jag "googlade" på en tapet,
fortsatte sedan att läsa denna tjejs blogg som också jobbade i "färgaffär"
Jag ska berätta något "lustigt" för er:
"På den tiden" var "Fixa&Dona" anonym,
och jag hade ingen aning om vem denna duktiga tjej var,
eller var hon bodde?
(Tänkte att det måste vara en "storstadstjej, som har sån "koll";)
En dag visade hon en bild på sitt hus.
Jag tyckte det såg så  bekant ut på något sätt.
Visade bilden för min man, som påstod att huset ligger
på vår "gamla gata" här i lilla Tibro???
Kändes osannolikt, och jag fick det inte heller att stämma,
då det inte bodde någon "Isabell" på vår gamla gata.
Men efter ytterligare en tid,
så var det saker hon skrev: om sina barns träningtider
och mkt annat som stämde med min sons aktiviteter.
Det visade sig senare att våra söner går i samma klass!!!
Visst är världen liten ibland?
Jag vill också ge en "award" till Hildur och hennes inspirerande blogg!

Ing-Marie:
En blogg jag inte besökt så länge,
men det är jättekul att följa vad som händer på
 "gården" och alla djuren.
Frujacobsens inlägg är alltid roliga att läsa:)
Verkar vara en toppentjej med härlig humor!

Maliin Stor:
Så himla roligt att följa hennes husbygge "Villastoor"
Jätteduktig tjej som även har ett eget företag där hon
"stylar" både åt företag och privatpersoner.
På bloggen delar hon med sig av sina tips,
det TACKAR vi för:)

Malin:
En bland de första bloggarna jag besökte,
och fortfarande följer jag alla hennes inlägg:)
Liksom jag, så har hon ofta projekt "på G" hemma.
Älskar också hennes webb-butik,
där jag inte har handlat för sista gången;)
Verkar vara en ödmjuk och go tjej:)

House of Jammi:
En blogg som jag inte besökt så länge än....,
men har funnit den jätteinspirerande.
Här kommer jag nog att bli en "trogen" läsare.
Upptäckte nyss att hon också har en webb-butik.
Har redan sett ett par saker som snart ska "klickas hem"

Detta med att få nya bloggvänner hela tiden är verkligen jättekul.
Att inspirera, tipsa och dela med oss till varandra bland all inredning,
som vi alla har gemensamt.
Kram till er ALLA!


Kommentarer
Postat av: Mari

Tack snälla du men är väl knappt värd den just nu när allt går på sparlåga:-)



Gillar oxå din blogg nåt enormt, härliga och bra tips ger du det är guld värt. Samt allt annat oxå givetvis.



KRAMAR och ha en bra fortsatt helg!!

2009-11-07 @ 17:48:06
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Tack så jätte mycket :) Det tog ett tag för mig att verkligen våga blogga ,jag stavar så illa och har svårt att få ihpp det bra när jag ska skriva in på bloggen .Men vågar ´mer och mer känns som jag lär mig något nytt hela tiden :) Trodde jag var alldeles för gammal för att fixa detta .Men jag verkar ha klarat av det . Och jag brinner vekligen för det jag gör har alltid älskat att pyssla :)

Är så glad att jag våga blogga :) Och göra det jag tycker är kul . Kram

2009-11-07 @ 22:27:32
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Tack, snälla du! Gulligt av dig och tack för dina ord!

Kram

2009-11-08 @ 00:42:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Tackar även jag för de fina orden!



Det värmer!!!

Tack och åter Tack



Maliin

2009-11-09 @ 09:41:46
URL: http://www.qreate.se
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Bättre sent än aldrig heter det ju. Tusen tack för denna jättefina utmärkelse!

2010-05-12 @ 22:13:14
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0