Kulörväljaren

För många är det nu aktuellt att måla om sina hus.
Och själv tycker jag att det är kul att då samtidigt
byta kulör och förnya huset.

Jotuns kulörväljare ger dig möjlighet till att se samma hus i olika färger.
Du kan specifisera olika kulörer på väggar, fönsterkarmar etc.
Pröva att hitta den kulör du gillar bäst!

Där kan du också ladda upp och färglägga dina egna bilder.
Inte bara utomhus utan även interiörbilder.

Kulörupplevelsen kan variera något pga skärminställningen,
och slutligt kulörval bör därför göras utifrån riktiga prover,
t.ex. färgkartor eller uppstrykningsprover i butik.


Kommentarer
Postat av: Proforma

Visserligen inte dags att måla om vårat hus än men när det blir så så väljer nog jag vitt igen! Trivs jättebra med den färgen. Ska ändå kolla sidan, alltid kul att se hur det kan bli i andra färger.

Kram

2009-05-19 @ 14:30:39
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg .

Är det ok om jag lägger den som länk på min blog ??



kram A-K ( din gamla chef )

2009-05-19 @ 16:42:05
URL: http://flottebo.blogg.se/
Postat av: Lotta

proforma:

jag var riktigt nöjd med vår fasadfärg vi hade innan. En kulör som heter murbruk som nog faktiskt är en av våra populäraste kulörer på jobbet.

Men den vita vi har nu (eggvit, ej att förväxla med äggskal) är jag ändå nöjdare med:) kram

A-K:

Kul att du "hittat" hit:)

Självklart får du gärna länka till min blogg.

kram

2009-05-19 @ 19:49:21
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0