Sista detaljerna

Renoveringen i "dressing-roomet" har ju tagit lite tid.
Jonas håller nu på att sätta upp taklisterna där inne:)
Så snart ska jag måla dom igen.

Några smådetaljer till ska fixas innan allt är klart.
På alla hjärtans dag fick "mannen i huset" en elektronisk slipshängare!
Den ska nu skruvas upp i garderoben på en klädstång.
Med en knapptryckning roterar den så att man enkelt kommer åt 
den slips man söker. Den har också LED-lampor som tänds
automatiskt när man roterar slipsarna!
Jonas var väl "måttligt imponerad" av presenten.
(Han är inte lika förtjust i "onödiga ting", som jag är)
Men han har iaf behållt den:)


Jag har utnyttjat presentkortet jag fick när jag fyllde år,
och köpt en till enhet till mitt musik-system Sonos.
Men jag måste fundera på om jag ska "offra" den hit in.
Det är ju på så många ställen jag vill utöka systemet på här
i huset.....

(måste ta mig en funderare på vart nästa zon-player ska placeras,
badrummet ligger nämligen också högt på listan)

Mitt mål är att det sista ska vara klart i helgen,
så att jag nu kan göra det roligaste.
Plocka iordning på kläder&skor:)
Återkommer med bilder när det är gjort.

Kommentarer
Postat av: Proforma

En sådan slipshängare har vi här hemma, den är ju jättebra! I alla fall om man tänker på hur slipsarna hängde förut... på en galge!

Det där musiksystemet ska jag ta mig en titt på, har aldrig hört talas om innan... jättenyfiken.

Ha en bra dag imorgon!

Kram

2009-03-13 @ 00:14:18
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0