Golvabias kampanj

Det strömmar in nyheter varje dag på jobbet nu.
JÄTTEKUL, tycker jag.
Idag har vi haft besök från Dekora. De visade en ny
serie med superfina dekor-plattor.
Tyvärr hade jag glömt kameran hemma idag,
så jag kan tyvärr inte visa er de nya plattorna idag.
Men jag återkommer med bilder så fort vi fått proverna till butiken.

Funderar du på att lägga kakel eller klinkers hemma?
I så fall har Golvabia ett bra erbjudande nu.
De lämnar minst 20 procents rabatt på utvalda plattor.
Broschyren kan du hämta hos din återförsäljare.
(Erbjudandet gäller t.om den 31 mars).
Vill man anlita en hantverkare istället för att göra
jobbet själv, så kan man ju nu utnyttja rotavdraget
som jag bloggat om tidigare.
På jobbet märker vi att kunderna börjat utnyttja detta.
Så målarna och våra egna golvläggare har fullt upp:)


(Rabattfoldern kan du hämta hos din Golvabia-återförsäljare)


(här hittar du bl.a "La Notte" 30x60cm för endast 299kr/kvm)


I vårt badrum har vi kakel från just Golvabia.
Det heter "town", och dom tänkte jag visa imorgon.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Vi utnyttjade Rotavdraget förra gången man kunde det. Perfekt när man ska göra en större renovering och använder hjälp.

Det roligaste med butik är nog när säljarna kommer och visar nyheter... ja förutom när varorna kom, då är det som julafton.

Kram

2009-03-20 @ 00:19:36
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: miztha

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

2009-03-20 @ 17:35:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0