Tak och golvmålning;)

Fick ett mail från en vän om nymålade tak och golv.
(Cia, tack för tipset om golv och takmålningen)

Den första bilden är en takmålning i ett rökrum.

(usch, känns nog inget vidare att stå där och titta upp)


Här nedan kommer ett Målat badrumsgolv!!!

Tänk dig att du är på party..

Tionde våningen i ett höghus...

OCH SÅ MÅSTE DU ANVÄNDA BADRUMMET...
Du öppnar dörren...


KOM NU IHÅG


GOLVET ÄR BARA ETT MÅLAT GOLV

TAR LIKSOM LUFTEN UR DIG ...

ELLER???


(Skulle nog kännas lite läskigt att kliva in på det golvet,
speciellt om man var "lite rund om fötterna;)

Imorgon ska JAG ge tips på hur du målar i badrummet ;)


Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Den bilden fick jag också på mailen i höstas. :-)

Nu ska jag ge mig ut en sväng. Behöver luft. Skönt!

2009-03-24 @ 20:01:17
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Proforma

Ja, dom har jag också sett innan! Tänk om man hade ett sådant golv i badrummet... knappt att man skulle våga gå in på det! Den första där emot skull finnas i alla rökrum!

Kram

2009-03-24 @ 21:22:52
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0