Skofynd

Blir ett snabbt inlägg på bloggen idag.
Precis hemkommen från jobbet och ska nu
vidare på styrelsemöte om en kvart.

Tänkte tipsa er om ett par fina skor från
Halens. Priset endast 249kr. Finns i svart och rosa.
Hade svårt att bestämma mig för vilken färg jag ville ha.
Så dottern kom på att vi köper båda och har dom ihop.
De rosa var slut i vår storlek, med hoppas de kommer in igen:)


(De svarta pryder nu min nya skohylla:)

Imorgon får vi besök av "Horredsmattan",
och även en tapetförsäljare på jobbet.
Hoppas på lite fräscha vår-nyheter:)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Tack för det tipset men det var inget för mig! Du skulle se mig på sådan klackar, så förstår du! Jag har aldrig kunnat gå med höga klackar, får en lutning framåt... tappar nästan balansen... haha! Du ser det nästan framför dig nu vá! Då förstår du :) inget snyggt!

Ha en bra kväll!

Kram

2009-03-16 @ 19:21:16
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: luuuuusan

inte helt fula kan man ju säga !

kommer bli använda kan jag berätta ;)

men jag har förtur bara så du vet ;) <3

2009-03-21 @ 23:13:17
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0