Schlager-skadad?

Så var då också denna arbetsveckan slut för mig.
I eftermiddag ska jag nu pyssla vidare med mina "projekt" härhemma.
Hahaha..., lovade ju er att det inte skulle bli något mer
schlager-inlägg här på bloggen i år.
Men jag kunde faktiskt inte låta bli!
Sonen härhemma har vart med och lyssnat på alla
deltävlingar. Och favoritlåten är  E.M.D och låten "Baby goodbye"
Så igår kväll kom "lill-killen" och ville att vi skulle sätta på låten.
Nje, sa jag då, som "normalt" tycker gruppen är superbra,
men just denna låten är inte min favorit.
Men, jag är ju inte sååå svår att övertalas när det gäller mina barn.
Så jag sa: -Ok,  En enda gång då.
Vad jag vet så har Gustav inte lyssnat på låten mer än ett par ggr.
Men "Baby goodbye" sattes på och gissa hur förvånad jag blev?
Gustav kommer in i sin trollerihatt med en "käpp"  och sin "gamla" smoking, som han hade när han var 3år.
Lite kort i ärmarna,var den. Men det gjorde ingenting.
Han var som systrarna säger ändå,  -Asgrym,,fniss)
Så han fick dra ett extranummer och videokameran plockades fram.
Håller ni inte med om att
- "sparveln", är för gullig, som en kär vän brukar säga :)


 
(dåligt ljud o ljus, får nog be "Gurra" om en repris, så jag kan spela om det i dagsljus)

Hahaha, tror jag ska ändra mina "votes" från igår. Låten är ju ganska bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallegoo... nästa schlagerstjärna!

Ha en trevlig kväll!

Kram

2009-03-14 @ 17:25:55
Postat av: Lotta

Anonym:

joo, hade han vart tjej så hade jag nog "tränat" med honom;) Minns när Tessan var ca 8år, då jag köpte peruk och satte på henne Louise rosa konståkningstävling. Sen "tränades" det härhemma till Lena PH:S "Det gör ont".

Det hela slutade med att hon vann skolans "Småskolemix" Kanske kan lägga ut den på bloggen. Hahaha , vad säger du om det Tessan?

2009-03-14 @ 19:28:07
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: åsa

Ja, men han är ju bara för söt!! Upplärd av två "storasyrror" med... kan nog bli nåt för framtiden;-) Håller med Gustav...gillar den låten! Han får en tolvpoängare av mig;) Kram Å

2009-03-15 @ 00:03:35
Postat av: Lotta

Åsa:

Jo. jag tycker låten blir bättre ju mer man lyssnar.

Men jag höll ju på Alcazar. Ändå glad över att Malena vann över Carolin. Hälsa fam. kram kram

2009-03-15 @ 07:54:30
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Tessan

Om du lägger ut de då vet ja inte vad ja gör.

VÅGA INTE!!

2009-03-15 @ 22:21:38
URL: http://tezzzzan.blogg.se/
Postat av: krille

Lägg ut den Lotta!! :D

2009-03-19 @ 21:29:48
Postat av: Lotta

Krille:

Hihi, ja, jag är bra "sugen", men har ju som du ser blivit "hotad",,fniss.

Men den är faktiskt riktigt bra, och inget hon behöver skämmas för:) kramis

2009-03-20 @ 05:32:25
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0