Nyheter från Horredsmattan

Besök av tapet-återförsäljaren från paintpart,
samt Horredsmattans säljare har besökt oss på Colorama i Hjo idag.
Båda visade de lite vårnyheter.
Tapeterna blev jag inte så imponerad av, så det blev
varken "bobiner" (provrullar)  eller nån ny katalog därifrån.

Horredsmattan däremot hade ett par nya fina plastmattor.
Fastnade för "Wave metallic" och "Twist" (Design: Margareta Nyström)
Deras "Bubble" som jag bloggat om tidigare har nu utgått.
Och i de nya färgproverna har de nu lyssnat på "oss som klagat"
över den vita färgen i den svarta mattan. Så nu är den riktigt vit o fin:)
Jag gillar dessa plastmattor. Nya härliga färger och bra priser!
Många olika storlekar finns det också att välja på.
Längtar nu efter våren, så man kan börja göra fint på altanen.
Där skulle en sån här matta passa fint.
Gillar ni plastmattor?


(Nya mattan "Twist", bilderna lånade från Horredamattan)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Nja... kan inte säga att jag är det även om de är bra mycket snyggare nu för tiden. I och för sig har jag ingen plats där det skulle passa heller, ja... för utom på altan, det är ju en idé!

Ha det gott!

Kram

2009-03-17 @ 23:27:30
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0