Boots no7

Godmorgon alla bloggläsare!
Jag är uppe med tuppen som vanligt;)
Och denna morgon känner jag mig "ung på nytt",, haha.
Alla rynkor är som bortblåsta.

Nejdå, jag har inte "tatt till kniven",
eller sprutat in Botox.
(även om tanken faktiskt dykt upp någongång)
Men man får väl helt enkelt acceptera "verkligheten"
Fast kan jag på ett "naturligare" sätt stoppa rynkorna,
så gör jag gärna det.

När den eftertraktade krämen "Boots no 7" släpptes i Sverige,
så var jag snabb med att förhandsboka och prova denna.
Ett tag var det ju nästan omöjligt att få tag på "mirakelkrämen"
Jag smörjade regelbundet morgon och kväll i över ett halvår.
Och jag måste säga att det var den klart bästa krämen (serumet)
Som jag har provat. Och jag har testat många .....



Jag hade ett par andra krämer från Arden och Lancome,
som jag var för snål för att bara slänga.
Men nu är de slut, och serumet från Boots no 7 står i
badrumshyllan igen :)
Så nu ska alla "fina linjer" bort.
Och forskare påstår ju faktiskt att denna krämen funkar.
Är Boots serum något som ni har provat?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Du som är haj på det där med tapeter! Kan du tipsa om en snygg tapet till mitt nya sovrum? Vill att den ska vara svart och vit, eventuellt med inslag av silver.



Kramis

2009-03-03 @ 08:36:50
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Proforma

Jodå, jag har testat. Fick den i julklapp och använde den ett tag men jag såg ingen skillnad så jag gick tillbaka till min vanliga. Jag använder Decleor som jag är jättenöjd med... även om den inte är mot rynkor.

Ha en bra dag!

Kram

2009-03-03 @ 10:09:18
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jessica:

Jag tipsar dig gärna om tapeter:)

Tar lite kort på jobbet på lunchen imorgon, så får bilder imorgon kväll

kram

Proforma:

O.K Den har jag inte provat. Kanske ska testa den:)

kram

2009-03-03 @ 18:35:29
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0