Bäddtextil

Var ju en sväng på Ikea i Jönköping i lördags.
Hade sett ut ett påslakanset som jag tror skulle
passa perfekt i vårt sovrum.
Men det var slut även här:(
När vi var i Örebro på konståkningstävling för
ett par veckor sedan, tog vi ju en tripp till Ikea.
Då var påslakanen slut där också.
Men jag ger mig inte.... *vill ha*
Nu har jag beställt ifrån Ikeas hemsida istället.
Stod att de fanns i lager, och skulle levereras hem
om en vecka. Så nu hoppas jag på det!
Annars har jag hittat ett annat alternativ från Zara home.
Också i liknade färger i randigt som jag ju fastnat för.
Kolla in på deras hemsida som är laddat med vårnyheter:)


(Lakanen från Ikea är av kammad satinvävd bomull.
De ger ju en sån extra len yta och fin lyster.Färgen är inte riktigt "rättvis"
Den jag såg på Ikea liknar mer färgerna nedan)


(Snygga vårnyheter finns på Zara home.)

Satin ger en härlig känsla av vardagslyx till ett bra pris. *gillar* 
Strax under tusenlappen för två påslakan från Ikea, 
och underlakan från Hemtex:) Vad gillar ni satin-lakan?
Nu ska jag bara hitta en sängkappa i rätt höjd och färg som passar till.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Satin... det är det enda jag köper nu för tiden, både i påslakan och underlakan! Så mjukt och skönt att sova i. Har köpt en del på Hemtex när de haft halva priset. Skulle vilja ha riktiga hotellsatin men de kostar så himla mycket.

Ha en skön kväll!

Kram

2009-03-23 @ 19:42:47
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0