Skärmväggar

Ny vecka och ny månad.
Och det härliga vädret ska hålla
i sig idag också:)

Denna veckan har jag som mål att
bli klar med soldäcket.
När jag kommer hem ikväll ska
jag måla klart de sista staketpinnarna.
(Bara 25st kvar som nu ska strykas för andra gången.)
Sen hoppas jag att Jonas har tid att sätta upp
dessa i veckan.
En trappa samt en skärmvägg ska byggas.
Sedan återstår det bara att lasera golvet.
Dessa snygga skärmväggar skulle jag väldigt
gärna velat ha. Men priset var nästan 30,000kr.
Och det är alldeles för mycket för mig att lägga ut på det.
Så vi får hitta på en annan lösning.
Blir nog att bygga nåt i tryckimpregneret virke.


(Dessa snygga skärmväggar kommer från  Hofv2 metalldesign)

Há en bra Måndag!
Och ni som är lediga, passa på att njuta av det härliga vädret.
Det verkar som att det ska bli sämre i veckan.

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Som hittat... priset :)... Ja, vad gjorde man utan trallvirket!

Duktig du är som målar och håller på. Jag har inte orkat ta tag i mitt staket ännu.

Kram



2009-06-01 @ 14:55:09
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ajaj, de va dyrt men så otroligt snyggt! :)

2011-07-19 @ 11:32:13
URL: http://www.vikskarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0