Durotapeter

Duro har samlat några av sina bästsäljare
tillsammans med en ny färgkombination
av ett tidigare mönster från formgivaren Ulla Gustavsson.




"Det finns en gemensam nämnare för dessa mönster,
och det är växtligheten.
Som den naturälskare jag är tycker jag om känslan av
att vara omsluten /skyddad av ett lövverk eller an spaljé.
Skuggan och ljusglimtarna genom löv och grenverk
ger en avkopplande känsla.
Fågelkvitter skapar ett rofyllt liv och förnimmelsen av vår och sommar."
                                                                            skrivet av Ulla Gustavsson


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag älskar vita fondtapeter som är vita mönster i (där liksom mönstret skimrar och syns mer från vissa håll)

Har en vit med stora vit/silvriga "tulpaner" på!

Jättenöjd med den!!

Kram Therése

2009-06-15 @ 10:55:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

De på de två översta bilderna var snygga! Väldigt fin lyster! Om jag skulle välja en tapet att tapetsera med så skulle det nog bli någon av dom.

Kram

2009-06-15 @ 22:38:12
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Mari

Gillade de tapeterna, stod och valde mellan några av dem till fondväggen i rummet men det blev Karelia ist. Har inte ångra mej en sekund men det var inte lätta att välja....



Ha det så bäst!!

2009-06-17 @ 05:56:16
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0