Fönsterfilm

Något vi säljer mycket av på jobbet
är fönsterfilmen "Linea fix"

Linea Fix Prismafilm fäster med hjälp av statisk elektricitet på alla glasytor och - helt utan klister.

Vi tog nyss hem ett nytt jättesnyggt mönster som vi inte haft förut.
Detta satte min arbetskamrat upp en bit av igår.
Snabbt och lätt. (Tog knappt 5min)

Såhär blev resultatet:

(Detta nya mönstret tycker jag är jättesnyggt!)


(Fler fina mönster på linea fix)


Jag har länge funderat på vart jag skulle kunna sätta detta hemma hos oss.
Och nu har jag kommit på vart det skulle passa utmärkt.
Här kan du se en film på hur prismafilmen fungerar:)
Trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Snyggt med fönsterfilm på rätt plats men känner själv inget behov av det. Ska bli spännande att se var du sätter din!

Trevlig helg!

Kram

2009-06-06 @ 15:50:03
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

fint minst lika fint som pelagonerna som jag har :)

Måste jag kolla på colorama nästa gång jag är där om dom har :) Fint tips

2009-06-06 @ 19:45:09
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Mari

Har titta på de där men inte hittat den jag ville ha men denna måste vara ny eller så har jag varit blind...nu har jag sån tur att jag kan använda bordsunderlägg....finns ju i mängder och supersmidigt.



Ha en bra kväll!!!

2009-06-07 @ 19:58:04
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mari:

Mönstret är nytt, så det är nog därför du inte sett det innan. Jag tycker det är så snyggt!

Há det gott!

2009-06-07 @ 20:23:14
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej! Jag tyckte fönsterfilmen var ursnygg! Men vet du om den även fäster på ojämt underlag? Brevid dörren har vi ett avlångt fönster som är "knögglig" yta på om du förstår vad jag menar...? Har försökt med fönsterfilm för flera år sedan, men det satt inte kvar... Härlig blogg du har! Får massor av idéer!! :-)

2009-06-16 @ 15:13:58
Postat av: Lotta

Lena:

Vad roligt att du gillar min blogg:)

Jag har inte hört nån som provat på "knögglig" yta.

Men jag testade nu en liten bit härhemma på en sådan yta. Fastnade gjorde det. men jag vågar inte lova om det sitter kvar. Beror kanske lite på HUR knögglig ytan är också. men gå till din närmaste återförsäljare och be att få en liten provbit.

då kan du ju testa på din yta hemma först:)

2009-06-16 @ 18:24:06
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0