Home sweet home

Ja, då är vår husvagns-semester slut
för denna sommaren, igen, !!
Vi har haft helt underbart väder i Varberg.
De senaste 13 åren är det bara 1 sommar
som jag inte tillbringat här.
Så jag känner denna underbara stad som lite
av "mitt andra hem"
Och en sommar utan Varberg är ingen sommar;)
Men ändå är det sååå skönt att komma HEM!
Borta bra men hemma bäst!
  Vad tycker ni?

(Här på Apelvikens camping har vi nu tillbringat 11 dagar i år igen:)


På hemvägen stannade vi till i "High Chaparral"
Gustav hade aldrig varit där tidigare.
Men kan jag tala om att han nu fått ett "nytt intresse".
Så här leks det cowboys och smälls med pistoler för fullt nu.

(Otroligt duktiga var de på showen i "vilda västern")

På måndag börjar jobbet för mig igen.
(Men jag har 1 veckas ledighet till med sol och värme
att se fram emot i September:)
Har ni fortfarande semester, eller är det slut för er med?
Men oavsett om man jobbar eller ej,
så ser jag fram emot många härliga sommarkvällar än:)

P.S Som ni märkt har jag även haft semester ifrån bloggandet.
Har inte kännt att det är så intressant för er läsare att följa
varje semesterdag med mig.
Eftersom jag i första hand vill att bloggen ska ge tips och inspiration,
och inte vara en dagbok om "mitt liv".
(Även om det emellanåt kommer något lite personligt.)
Men nu är jag tillbaka igen och hoppas ni vill följa bloggen igen!


Kommentarer
Postat av: Mari

Välkommen tillbax, ser ut att varit en härlig semester och en tillsvidare anställning som börjar snart är ju inte helt fel.



Lite semester är det allt kvar, nästa vecka med men har redan börjat få panik. Det är nog vädrets fel;-)



Ha en bra dag!!!

2009-07-22 @ 10:07:20
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Hej välkommen hem vi ska dit nästa vecka :) Om vädert blir fint ,synd det inta vart samtidigt

Vad vi kunne ha pratat inreding :)))) Jag tälta alltid med mina föräldrar när jag var liten där .

Det är så himla fint där nere .

Fiska krabbor vid berget och den fina vägen till fästningen ,åhh vet inte om det stavas så värde på stava :(

2009-07-22 @ 17:50:23
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

P.s kommer att kolla din blogg gillar den skarpt :)

Jag har hunnit lära mig lite mer om att göra bilder nu till min blogg är överlycklig :)

2009-07-22 @ 18:00:19
Postat av: Ulrika

Hej



Tror aldrig jag varit här tisigare så jag passar på att säga hej med en gång.

På Apelvikens camping var jag för ett par år sedan och hälsade på ett par grannar som campade där. Jättefin camping. High Chaparal är toppen för grabbar, Vi var där när vår son var 11 år och han pratar fortfarande om det.

2009-07-22 @ 21:25:43
URL: http://mammatillflera.blogspot.com
Postat av: Proforma - Irene

Välkommen tillbaka från Varberg! Har hört att det ska vara en toppencamping, Apelviken. Själv är jag så långt från en campare man bara kan bli :)

Ungar... de blir så inspirerade, leka cowboys och indianer har väl alla pojkar gjort!

Klart jag tittar in så fort du uppdaterar. Jag har bloggat varje dag eftersom vi ändå är hemma och jag har tillgång till datorn. Svårt att låta bli :)

Ha det gott och särskilt så här, de sista semesterdagarna.

Kram



Ps. Lägger upp receptet på muffins imorgon!

2009-07-22 @ 21:40:52
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Vårt hus vid havet

Ser ut att vara ett fint ställe, Apelviken!

Har ett par veckor kvar av semestern, sen har jag oxå en vecka i september med sol o värme att se fram emot!

Kram / Jenny

2009-07-22 @ 21:47:52
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Hildur - fixa&dona

Välkommen hem! Själva sticker vi iväg på söndag. En vecka på Daftö Camping i Strömstad. Har snart avverkat tredje semesterdagen. Så nu är det tre och en halv vecka kvar. Känns overkligt med så lång semester. Har haft max två veckor tidigare. Men det är härligt med lite ledighet. Ska försöka hinna med lite småpyssel här hemma också. Även om jag fokuserar på att ta det lugnt och vila upp mig inför en hektisk höst.

Fortsatt trevlig vecka! Kram kram!!!

2009-07-22 @ 23:08:53
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Härligt med svensk semester!!!



Helt rätt att se sig om i landet, så lätt att man förknippar resa med utomlands..



Må gott



Maliin

ps kom in och va med och tävla på min blogg

2009-07-23 @ 07:04:00
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Therese

Jo, men visst är det så!

Borta bra men hemma bäst ;-)

Det ser ut som en riktig härlig camping med en egen pool t o m!

Lite tråkigt att din semester snart är slut nu, den försvinner alltid så fort!

Själv jobbar jag denna veckan, har precis haft två veckor och imorn bitti när jag går av natten så har jag tre härliga veckor till :-)

(Var tvungen att dela semestern i år!)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-07-23 @ 12:03:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0