London

Igår blev det lite mer gjort i personal-rummet :)
Luckorna och stommarna har grundmålats.
Och tapeten har beställts.
Det blev en fondvägg från Boråstapeter designad
av Hanna Werning, från hennes senaste kollektion
"London" Dessa tapeter är lite "annourlunda"  med
starka färger och kontraster.
Nu ska det först sättas en "återställare" på väggarna.
För er som inte vet vad detta är, ska jag berätta mer
om det en annan dag .....


(bilderna hämtade från www.borastapeter.se)

Hoppas kunna återkomma i slutet av veckan med
före/efter bilder. Då får ni se vilken av tapeterna vi valde.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Tapeterna är jätteläckra att se på men jag kan ibland uppleva att det blir oroligt med allt mönster. Kanske inte är så i verkligheten.

Ha en bra dag!

2009-01-27 @ 13:23:40
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Jo, lite "oroliga" tycker jag allt också att de är.

Speciellt när jag bläddrade i kartan första gången.

Men man vänjer sig mer o mer....

Och den vi valt tycker jag nu är riktigt snygg.

Det är ingen tapet jag kanske skulle välja till mitt hem, men i en färg-butik tycker jag den passar jättebra:)

2009-01-28 @ 19:42:26
URL: http://lotenling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0