Tarkett Epoque

Fortsätter med ännu ett inlägg från Tarkett.
(känner mig bloggsugen idag:)

Denna gång är det deras nyaste och finaste golvserie
Tarkett Epoque, äkta trägolv, som jag visar bilder på.
Även här är det svarta min favorit!
Speciellt då om man tänker det sig i ett
stort rum med vita väggar liknande det på bilden.


Tarkett Epoque är ett golv som inte jäktats fram. Det tar över hundra år innan en ek vuxit färdigt. Den varsamma processen med uppsågning, torkning, kontroll, tillverkning, behandling och ny kontroll tar upp till 7 månader från sågverk till färdigt golv. Som kronan på verket lackas det med Proteco, marknadens starkaste lack. Fem gånger! Epoque tål att slipas flera gånger. 

Ja som ni förstår så gillar jag svarta golv :)
Har fler "favoriter" jag ska visa längre fram .....
I höstas målade jag Gustavs golv med svart golvfärg.
Detta visar jag bilder på en annan dag.
Vad har ni för favoritgolv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0