Randigt

Blått är en inredningsfärg som jag inte
vart så förtjust i.
Men den börjar ju dyka upp mer och mer.
Och snart så finns det väl något blått härhemma oxå ;)

Sonen valde ju mellan blått och grönt som accentfärg
i sitt rum när han fick omgjort i höstas.
Men ÄN SÅ LÄNGE har jag bra "övertalningsförmåga"
när det gäller honom. (för er som inte vet så är han bara 7år)
så då fick det bli grönt istället för blått.

Men på sikt ska ju "hobbyrummet" göras om.
Och där kan han ju få bestämma lite mer själv.
Så om han fortfarande vill ha blått ska jag
föreslå denna tapeten från INtrade.
Den tycker jag är riktigt LÄCKER!!

(bilden från INtrades hemsida)


Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag har haft en del blått men helt lagt den färgen åt sidan. Den passar inte alls in här hemma nu. Fast jag tycker det är fint med blått och tapeten är riktigt fräck!

2009-01-11 @ 17:43:29
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0