Villamässa

I helgen är det Villamässa i Skövde.
Där kommer man finna mycket för hus, hem och trädgård.
Mer än 150 företag kommer att vara med.
Och imorgon bitti ska jag åka dit och hjälpa till vid Coloramas monter.
Det ska bli riktigt KUL :)


(denna snygga t-shirten ska jag ha på mig ;)

Flera intressanta gratisseminarie står bl.a på schemat alla dagarna.
www.villafamiljen.se finner du seminarieprogrammet,
utställarförteckning och hur du hittar till mässan.

Mässan hålls på Arenan i Skövde och öppetiderna är:
Fred  10.30-18.30
Lörd  10.00-17.00
Sönd 10.00-17.00
Entré 90kr för vuxen och 20kr för barn
           (Familjebiljett 180kr, 2vuxna+max3barn)

Det finns både restaurang och café på mässan,
så planera nu in en heldag om du bor i närheten.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag har varit på villamässan i Göteborg ett par gånger men det är några år sedan. Så kul att få vara med så där lite "bakom kulisserna". Det blir säkert mycket folk... ont i fötterna, surr i huvudet... men himla roligt! Har själv stått i monter 4 dagar, så jag vet!

Ha det så kul!

Kram

2009-02-26 @ 22:57:32
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

jo, jag "bävar" mig redan för fötterna!

De höga stövlarna ska på. Men oj vad ont jag får när jag stått i dom ett par timmar :(

Det blir till att ta ett härligt fotbad ikväll ;)

2009-02-27 @ 04:57:24
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0