Nyheter från Casadeco

Idag har säljaren från Casadeco vart på jobbet.
Jättekul när man får se nyheter:)
Jag fick äran att välja vilka kataloger och lagertapeter
som skulle tas hem.
Här får ni se lite smakprov från nyheterna.


















Det är ju alltid kul att matcha med snygga tyger när man tapetserar om.
Och casadeco har många fina tyger som passar till sina olika
tapetkollektioner. Tapeten jag har valt till mitt sovrum kommer just
från Casadeco. Det är lite förarbete kvar därinne, Så bilder kommer
det inte förrän nästa vecka....
Men nu har de sista detaljerna kommit upp i fikarummet på jobbet.
Så imorgon tänkte jag visa er före/efter-bilder därifrån.

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow så mycket snyggt! Jag gillar den andra tapeten med blålila blommor:) och den gröna. SNYGGT! Kram

2009-02-24 @ 23:21:33
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Proforma

Så fina tapeter! Blomman på den andra bilden är ju hur läcker som helst! Måste vara svårt att välja tapeter till butiken, hur vet man vad som säljer!?

Kul och få se fikarummet imorgon!

Ha det gott!

Kram

2009-02-24 @ 23:52:07
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Javisst är de fina! Jo, det är ju viktigt att veta vad som säljer i just den butik man jobbar. Inte kul att stå med massa rullar kvar. Det är ju viktigt att "känna av" vad kunden vill ha och gillar för stil.Men vilket kul jobb det är.

I tapetavdelningen trivs jag allra BÄST:)

2009-02-25 @ 06:13:20
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0