Madonna

Den 9 augusti kommer popdrottningen Madonna till Sverige.
Och idag släpps biljetterna.
Priset för en biljett ligger mellan 695-1195kr
Det sägs ju att superdivan har en hel del hemliga krav,
Bl.a ska det serveras litervis med kabbalah-vatten, 69 gitarrer
och 16 catringfirmor vill hon också ha när hon kommer till Göteborg!
Folk har köat hela natten utanför scandinavium för bra biljetter.
Hon har inte spelat i Sverige sen 1990.
Då var jag också på Eriksberg och såg "Blonde ambition tour"

(bilden lånad från expressen)

Massor av bra låtar tycker jag att hon har gjort.
Just nu pågår det fullt med omröstningar om
vilken som är hennes bästa singel.
Själv har jag jättesvårt att välja bland
La Isla Bonita, The power of goodbye, Papa don´t preach,
Live to tell, Express yourself,
Like a prayer, Ray of light, Like a virgin, Material girl, Hang up.
Ska ni se Madonna på Ullevi i augusti?
Har ni någon favoritlåt?


Kommentarer
Postat av: Proforma

Kanske för att hon är en så stor "stjärna" som hon kan komma med krav men vad ska hon ha 30 nattduksbord till och 69 gitarrer... har de inte med egna instrument? Haha...

Visst hade varit kul att få uppleva henne live men nej, jag ska inte köpa några biljetter. Hon har gjort många bra låtar men jag har ingen speciell favorit.

Ha en bra dag!

2009-02-09 @ 10:49:00
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Hallå Loten, Like a prayer är min absoluta favorit...tröttnar aldrig på den. Kram kram

2009-02-09 @ 21:50:17
Postat av: Lotta

Proforma:

Ja, lite förvånad blir ju en "vanlig Svensson" när man läser om 30 nattuksbord och 12 sömmerskor, fniss...

Weronica:

Ja,Like a prayer är riktigt BRA!

2009-02-09 @ 22:19:52
URL: http://lotenlind.blogg.seind.blogg.se/
Postat av: Lars

Hej Loten!?
Var till Eriksberg -90 också. Du jag och ca 55000 till! :)
Bästa låten kommer från True Blue men vilken vet jag ej.

2012-10-03 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0