Bimz

I denna fina butik kan man hitta mycket man tycker om.
Här finns både kläder, smycken, väskor och inredningsprylar.
Vila, Sisters, Koola Anna, Frank Dandy, Svea, Lundmyr,
Mique, Koziol, Marimekko, Broste, Friis, Snö m.m
är märken som finns i butiken.
När tjejerna som har affären ska iväg på mässor och inköp,
brukar jag ibland få förfrågan om att rycka in och jobba om jag kan.
Och som ni förstår så tycker jag att det är jätteroligt :)
Här kommer några bilder från butiken:


(hade jag haft en liten "älskling" , hade jag garanterat köpt nåt gulligt från Lundmyr)


(visst känns det vårfräscht med orange?)


(de populära  faten "Babell" från Koziol httar du oxå här på Bimz)




 

Kommentarer
Postat av: Proforma

Vilken härlig blandning i den affären! Det måste vara kul att jobba där. Faran med det är väl att lönen går åt snabbt :) Jag har jobbat i en barnklädesaffär när barnen var små och mycket av min lön gick till kläder åt barnen. Man kan ju inte låta bli!

Ha en bra dag!

2009-02-17 @ 12:48:38
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Vilken fin affär. Hade aldrig klarat av att jobba där. Jag tycker att det är dyrt att blogga. Hittar alldeles för mycket saker att köpa. :-)

2009-02-17 @ 13:19:20
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Jo,,haha. Tror aldrig att det blivit nån lön kvar.

Malin:

ja, affären är jättefräsch och fin:)

mmm, man hittar mkt att handla i "blogg-världen" oxå:)

2009-02-17 @ 18:19:16
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Weronica

Håller med Bimz är en kanonaffär! Dom har ju helt fantastiskt vackra smycken också. Vad gullig du är som ger Angelica lite gratisreklam :) Ha det gött!Kram Kram

2009-02-17 @ 22:46:55
Postat av: Lotta

Weronica:

Ja, har du sett de nya smyckena som kommit in?

Jättefina!!

kram till dig med, syns på lör kväll:)

2009-02-18 @ 06:44:32
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0