Happy birthday sweet sixteen

Hurra hurra hurra!
Vi har många födelsedagar på sommaren i vår familj:)
Idag fyller äldsta "barnet"  Louise 16år.
Nyss fyllde ju lillasyster 15år.
Jag hade ju då gjort ett uppskattat bildspel till henne.
(På "stenåldern" , när tjejerna var små fanns ju inga digitalkameror)
Jag fick på Tessans födelsedag en liten "syrlig" kommentar från storasyster
om att det hade minsann inte hon fått när hon fyllde 15år!
Och, vad gör man inte för "rättvisan" ??
Så denna veckan har jag suttit uppe minst sagt, halva nätterna
och letat gamla foton, videofiler,scannat, överfört, "klippt och klistrat"
Hoppas nu att hon blir glad för hennes bildspel.

Haha, 16år!! Allvarligt så känner jag mig inte sååå mycket äldre själv;)
Det är verkligen en märklig känsla när barnen blir så stora.
Ni som också har äldre barn, känner ni igen er?
Önskar er alla en Trevlig Helg!

Grannarnas söta kattungar för avsluta detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vilket hästjobb! Din dotter måste vara lycklig över en sådan härlig present!

2009-08-07 @ 08:25:28
Postat av: pysseliten

jag har med gjort detta till många av våra kompisar som fyllt jämt ,så vet vilket jobb det verkl

igen är .Men det är så kul att se när det är färdigt :)

2009-08-07 @ 09:00:39
Postat av: L

mamma, du känner dig inte som 16 år ;D

HAHA .

tack för dagen<3

2009-08-07 @ 16:38:55
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag har ju en tjej som är 15 år.

Och jag håller med dig, känns ju som igår man själv var det! ;-)

Jag var rätt ung (20 år) när jag fick henne, så idag känner jag att vi har mycket kul tillsammans!



Kattungarna var ju såå söta!!

Kram Therése

2009-08-07 @ 17:08:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Helen Svensson

GRATTIS till Louise! Hoppas hon har haft en bra dag. Hälsa henne o. gratta från oss.

Fina bildspel du gjort till dina tjejer.

Kram! :)

2009-08-07 @ 19:25:51
Postat av: mormor

Å vad underbart o se gamla bilder.16 år ja jösses, tyvärr är det skalet som blir gammalt,trot eller ej, så känner man sej som kanske inte som 16 men aldrig så gammal som man är.Du är den bästa mammman Charotta,jag älskar dej.Kram o puss att du delar med dej.

2009-08-07 @ 22:45:27
Postat av: Proforma

Det är som "mormor" ovan säger... det är skalet som blir gammalt! Till sinnet är man fortfarande ung! Mina barn är i år 26 och 21 och jag ska bli mormor i november. Ändå känner man sig på samma nivå... nästan i alla fall :)

Trevlig helg! Söt kattunge!

Kram

2009-08-08 @ 00:48:52
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Du fick mig till tårar igen, man blir så rörd! Lotta du är bäst!Hälsa Louise & gratta i efterskott!

Snurrig som jag är missade jag ju det! Take Care

2009-08-09 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0