Trädgårdskonst


Gillar ni trädgårdskonst?
Det gör jag:)
Här i Tibro har vi en tjej som sysslat med att skapa
olika figurer i många år. Anna-Beth som har ateljén "Runda rumpor"
Jag köpte min första lilla "harfamilj" från henne redan för 20 år sedan,
då hon hade sin verksamhet ute i sitt garage.
Genom åren har jag besökt henne emellanåt och handlat både åt mig själv,
och presenter till  nära&kära.

(Harfamiljen köpte jag för 20år sedan, de är lika fina idag)


(Trollen har jag också haft länge, de står nu mitt bland stenarna,
och har spotligts som lyser på sig om kvällarna)


(Idag har  igelkottarna fått ett nytt fat. Jag har målat med vit färg inuti,
för att det ska likna ett mjölkfat)


Här kommer ett collage¨på andra fina saker från "Runda rumpor"



Håller ni inte med om att det är jättefina konstverk hon gör?

Kommentarer
Postat av: Proforma

Tänk vad många det finns som är otroligt duktiga på att göra fina saker! Önskar man själv var lika kreativ!

Fantastiskt att de håller sig så väl!

Ha en bra vecka!

Kram

2009-04-20 @ 00:43:26
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: ateljé Runda Rumpor



Hej!



Åh... så fint du gjort på din blogg med mina alster!

Vilken överraskning!

Googlade på ateljé Runda Rumpor... och hittade flera bloggar som kommenterat mina alster. Så roligt!

Oj... trollen... det var verkligen länge sedan!

Men... igelkottarna på bilden under... de var fina... men kommer nog inte från mig...



Så roligt att du tycker om mina alster!



Allt gott önskar Annabeth

2009-11-03 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0