Påskdagen

Igår kväll hade vi goda vänner här.
Jag dukade denna gången i vitt/grönt
Hittade en fin ljusbricka med vita ägg-ljus
på "Village" som jag inte kunde motstå att köpa:)

Lite färska blommor som klipptes av och sattes
i "cult-kuberna". Gjorde också en vit plantering
med en blomma lite sprayfärgat ris och dekorerade
med några ägg och vita stenar.

"Fågel-bona" som jag gjorde dagen innan var uppskattade.
Men denna gången blev de mindre, och jag placerade ett
vid varje plats istället. Godisägg i gönt och vitt passade ju
bra i färgerna att dekorera med.








Hoppas ni haft några härliga lediga påskdagar.
Visst går det fort ......
Idag ska vi till mina föräldrar på påskmiddag, Ska bli trevligt!


 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina dukningar du gör Lotta! Jättesöta fågelbon med ägg i! Lena

2009-04-13 @ 16:18:52
Postat av: Anonym

Vilka fina dukningar du gör Lotta! Jättesöta fågelbon med ägg i! Lena

2009-04-13 @ 16:20:51
Postat av: Proforma

Fräsch dukning, snyggt med grönt och vitt! Gulligt med fågelbona!

Påsken för mig har varit två dagar intensivt och två dagar avkopplande! Bra mix!

Ha det gott!

Kram

2009-04-13 @ 23:25:55
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Tänk att jag fick den äran att uppleva det live. Finaste dukningen jag vartit på. Tack Loten! Kraaaam

2009-04-20 @ 14:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0