Göteborgstripp

Idag har jag en ledig dag,
och då är det massor som ska hinnas med:)
Jag har nu suttit och  sammanställt tävlingarna i vår klubb Tibro KK,
samt gjort min deklaration klar.
Tråkigt värre:(  men riktigt skönt när det är gjort:)

Jonas ska till Göteborg och döma fotboll idag.
Så jag och Tessan tänker följa med.
Ja, inte för att titta på fotboll direkt.
Finns ju andra roligare saker att göra där:)
Så vi har väl ca 4 timmar vi ska "fördriva" 
Har ju insett att jag inte kommer hinna med allt jag vill idag.
Så nu till ett svårt val:
Ikea, Shopping på Allum, Nordstan, Frölunda Torg,
En matbit på Avenyn. Ja, det är MYCKET en "lantis" vill hinna med
när man kommer till "storstan" , fniss...
Men det går ju fler tåg som tur är .....

Önskar er alla en Trevlig Helg med massor av SOL:)



(bilden hämtad från avenyn.se)

Kommentarer
Postat av: Jens

Synd att ni inte tog med husvagnen o stannade kvar, då kunde vi setts där nere! Vi drar dit tidigt imorr´n, Liseberg öppnar ju i helgen med :)

Ha det gött!

2009-04-24 @ 20:23:04
Postat av: Lotta

Jens:

Åh, vad ROLIGT det hade vart!

Vi tänkte i början av veckan stannat kvar.

men så fick Jonas en match att döma idag

i Karlskoga:(

Men vi hänger GÄRNA på en annan gång:)

Hoppas ni får det HÄRLIGT!!!

2009-04-25 @ 07:37:35
URL: http://www.lotenlind.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0