Vilken HÄRLIG dag!

Hemkommen efter en minst sagt händelserik
och super-rolig dag!
Jag har vart på färgkurs med ALCRO hela dagen.

Precis när jag kommit fram till Jönköping fick jag ett mycket
trevligt samtal. JAG BLEV SÅÅÅÅ GLAD:)
(Berättar mer om detta en annan dag)
Kände mig lite "pirrig" och var samtidigt i ett "lyckorus"efter samtalet jag fått,
då jag klev in på hotellet.
Jag tror inte att de som känner mig skulle kalla mig för blyg kanske.
Men att möta 60 ansikten som man aldrig sett förut,
gör att man inte känner sig sååå "kaxig",,fniss.
I viket fall som helst hade jag inte behövt oroa mig ett dugg.
TREVLIGA människor allihopa :)

En lärorik dag, där kursledarna från ALCRO hade tagit på
sig landslagströjor. (ALCRO är en av huvudsponsorerna för
"Tre kronor" år 2009, så snart kommer ni att bli matade" med reklam;)
Jag har provmålat nya fäger och "sugit in" all informmation jag bara kunnat.
Är en "sån där" person som går in minst sagt
helhjärtat för saker jag är intresserad av.
Och är det något jag "brinner för", så är det det mitt roliga arbete!
Och efter denna dagen kan jag lova er att jag är mer
inspirerad än någonsin att gå till jobbet:)


(Doddo från ALCRO får här proffsvisning av f.d Landslags-spelaren Johan)



(Vi hann även med en turnering i bords-hockey. Där supertrevliga Lena
från Colorama Karlsborg tyvärr åkte ur semifinalen p.g.a ett självmål:(

När kursen var slut gick jag en sväng på stan i det härliga vårvädret.
Fullt med folk ute i solskenet, och expediter som bara ler.
Visst blir man shoppingsugen?
Gick först in på Scorett. Där såg jag ett par supersnygga "heels" som skrek:
- Vill följa med dig hem. Så självklart fick dom det ;)



Åkte vidare på shoppingtur till A6, och även Ikea hann jag givetvis med en sväng.
Så nu är jag hemma med 6 stora kassar, och några kronor mindre i fickan.
Hahhaa, jag och en vän skojade för ett tag sen om att den bästa
tillfredsställelsen man kan få är när man är ute och viftar med VISA-kortet.
Och precis så känns det nu.
Köpte de lyxigaste kuddarna jag kunde hitta på Ikea idag.
Så nu ska jag bädda med dom i den nya sängen.
Sen ska jag SOVA GOTT!
Kram på er alla. vi "ses" imorgon.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Lyckad dag, förstår jag! Samtalet blir jag nyfiken på :)

Jag är helt fascinerad av att du kan gå i sådana skor!

Visst är det kul att shoppa, önskar att man hade mer att shoppa för så man riktigt kunde shoppa loss!

Kram

2009-04-02 @ 23:55:41
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Ja riktigt lyckad dag:)

Ska snart berätta.....;)

Angående skorna så klarar jag en halvdag, sen är det helkört. Men kort som jag är så gillar jag att "komma upp" lite. kramis

2009-04-03 @ 18:51:55
URL: http://lotenlind.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0