Välkommen till min nya blogg!

Detta är ett tafatt försök till att starta en egen blogg :)
Har länge gått och funderat på detta, och nu äntligen bestämt mig för ett försök.
Friskt vågat, hälften vunnit heter det ju. Och det passar ju in på en "gambler" som mig.
Bloggen kommer att handla mycket om inredning, färg & tapeter som är ett brinnande intresse för mig.
Men även en del inslag i vardagslivet och allt annat som "lyser upp tillvaron" ,som barnen, shopping, resor, trav m.m

Jag har blivit så inspirerad av en massa inredningsbloggar , de har inspirerat mig så otroligt !!
Tack för det, alla fantastiska "bloggare" där ute.
Huruvida jag själv passar som bloggare eller inte, får väl framtiden utvisa.
Du är i alla fall Varmt Välkommen hit, och jag hoppas att du ska trivas.

kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0