Zara home

Spanska inredningskonceptet "Zara Home" finns ju

numera även i Sverige, som nätbutik :)

Några planer på att öppna "Zara-butiker" i Sverige finns det

nog inte ännu, vad  jag vet i alla fall.

(Men nån annan kanske är bättre "uppdaterad" på det?)
Men visst är det även kul att handla på nätet :)



Har hittat bäddtextil där som gärna skulle få

"bo hos mig", när vårt sovrum blivit lite omgjort.

Men,men... Gillar INTE att "köpa grisen i säcken"

Eftersom jag inte bestämt tapet dit in ännu så får det vänta.

Jag vill nämligen gärna att ALLT ska matcha snyggt och trivsamt!
Men annars har de ju stot REA nu, och då gillar ju jag att SHOPPA!

(bild från Zaras hemsida)

Visst ska det också bli kul att se fram emot vad som kommer

när nu HM lanserar  sitt koncept  "HM Home" i början av året.

Eller hur?
De bilder jag sett hittills faller mig i smaken :)


(bilderna från HM:s hemsida)


Kommentarer
Postat av: Lena Lindqvist

Där lärde jag mig något nytt. Hade ingen aning om att HM skulle börja med det. Det ser ju ut att vara snyggt och säkert till bra pris också. Kanske blir en konkurrent till Ikea?

2008-12-30 @ 17:37:16
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0