Silvrigt och glittrigt

I köket har jag julpyntat med mycket silver.

Finns inte så många "jul-färger" som passar till den turkosa väggen

Men inte mig emot, jag GILLAR silver och glitter :)

Tessan och Gustav har bakat ett pepparkashus alldeles själva.

(visst är de duktiga:)

Gustav har också vart på det "årliga pepparkaksbaket" hos farmor

och bakat 2 stora burkar med supergoda hjärtan,gubbar&gummor!

Hur går det med erat julpynt?


En liten "tandlös" kille dök precis upp när jag tryckte på knappen :)


Det fina "huset" fixade Tessan & Gustav själva


Gustav pyntade med lite "snö" och tomtar


Silver och glittrigt i köket


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint pepparkakshus! Supersött:) Kram

2008-12-10 @ 21:39:10
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0