Ryamattor

Ja, dessa mattor är jag väldigt förtjust i.

Speciellt de som är riktigt glansiga i polyester :)

Idag har jag lånat med prover till en kompis.
Det finns ju lite olika varianter och kvalitéer på mattorna.

Så hoppas nu att någon av dessa faller henne i smaken.

De flesta går att få i storlekarna 140x200, 170x240, 200x300
samt runda mattor med diamtern 200&225cm.
(Finns nån variant med diametern 160cm oxå)
Priset ligger runt 2000kr för en matta i storleken 140x200
Det tycker jag är ett bra pris :)



Några stycken har även inhandlats hit hemma i år.

I vardagsrummet, Gustavs rum och sovrummet

har de fått "flytta in"

Gillar ni ryamattor?


Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Ja, bra penslar är riktigt viktigt! :-) Särskilt för dom som inte är vana att måla. ;-) Här är vi också krassliga... igen. Idag är jag och Wiggo hemma och tar det lugnt. Har precis sovit två timmar han och jag. Trötta!!!

Hoppas Gustav mår bättre snart!

2008-12-16 @ 11:39:36
URL: http://fixaodona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0