Nytt projekt

Har ju inte renoverat härhemma på ett tag nu,

(i.a.f minst en månad sen ;)

Tänkte först ta en paus och vänta till efter jul med det här.

Men nu är jag såååå sugen på att fixa till en sak

som jag "retat" mig på sen vi gjorde om..

Och det är mitt "dressing-room".

(Är väl kanske mer som ett "förråd" med kläder vi inte använder så ofta,
men det är ju kul att ha fint där ändå)

Det är nämligen en liten gardeorb mellan vårt

sovrum och dressing-roomet.

P.g.a detta så kan man inte gå in ifrån sovrummet :(
Utan ingången är ifrån "hallen" istället.

Så nu har jag bett min snälle hjälpsamme svärfar om hjälp.
För nu ska garderoben bort!

Och dörren som går ifrån dressing-roomet flyttas

till sovrummet istället.

Då får jag äntligen en anledning att tapetsera om

sovrummet sen också ...

I framtiden har jag flera planer som gör att jag ska trivas
och använda dressing-roomet mera.
Detta ska jag berätta mera om när det blir dags....

Välkommen in!






Denna dörren ska flyttas rakt fram till väggen som går in till sovrummet
 (bakom klädstången)


Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Gokväll! Ska bli roligt att se vad du hittar på härnäst. :-) Blev det nåt jobbande i lördags? Min tidsuppfattning var inte den bästa när jag kom till jobbet strax efter nio i lördags. Kändes hur konstigt som helst att redan ha hunnit med ett ishockeypass i ishallen, INNAN jobbet. Men det är väl bara att vänja sig. ;-) Ha det toppen! Kram!

2008-12-08 @ 18:18:31
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, Det stämmer att sängen är från Ellos. Vi är jättenöjda med den och alla blir häpna när jag säger att vi betsällt den på Ellos, men de har ju riktigt fina grejer numera. Min sambo har fällt in spotlights i "hålen" och det blev riktigt bra, mysigt att tända på kvällen och funkar som ganska ok läslampa.



Kramis

2008-12-08 @ 20:53:04
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0