GULD GULD GULD

3 GULD till fantastiska konståkare!!

SM i Linköping är över.
Systranrna Helgesson vann som förväntat sina respektive klasser!
Det blev personbästa för båda igen!!
Ett stort GRATTIS till dessa fantastiska tjejer!!
Här kan ni läsa mer på Svenska konståkningsförbundets hemsida.

Uppdatering: En artikel från den lokala östgötatidningen "Corren"

Inte lika överlägsen vinst för Johanna&Markus.
Det blev ju en riktigt spännande final.
Och jag måste säga att Jesper Blomkvists finalnummer
med "Phantom of the opera" var ju riktigt BRA!
Så visst hade han också vart en värdig vinnare.
Men tror att "folket" röstade på hela säsongen, och
inte bara på gårdagens program.
Vi ringde,ringde och ringde och röstade på Johanna & Markus igår.
Minst 20ggr, kom vi nog upp i, tillsammans med våra vänner.
(Tack för en trevlig kväll)

Idag har jag målat och ska bjuda er på
lite bilder i veckan som kommer......


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh är du föredetta frisör! Vad skoj! Hade jag kunnat hade jag fixat håret själv. Billigast så ju...hehe. men när det gäller blondering är jag feg. Har du några tips till nästa gång det är dags, om jag nu ska göra det själv. Är det blekning och sedan en blå/violett/silver toning efter?? Tror det var så min frisör gjorde:P Åhh vad kul att du ska hämta paketet. Jag lade i en liten julklapp också:P Kram!

2008-12-07 @ 22:24:31
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0