Tapeter i svart-vitt

Fick igår en förfrågan om jag kunde tipsa
om svartvita tapeter med ev inslag av silver.
Och visst gör jag gärna det:)
Själv är jag just nu väldigt förtjust i svartvitt.
Det är ju så lätt att byta accentfäger till.
Och det är ju alltid kul att förnya:)

Här kommer det lite tips på snygga svart-vita tapeter:


    
(LaPerla, InTrade)              

                  
(Q-Design, Midbec)    (Zero, Midbec)        Design2, Eco)


              
(Flair, Midbec         (Artist, Eco)     (Sonnet, InTrade)


    
(Delight, InTrade)                 (Definitive, Midbec)


       
(Crystal, Midbec)                (Prado, Midbec)    (Virture, Midbec)


     
(Miracle, InTrade)                 (Definitive,Midbec)          (Look, Midbec)


      
(Look, Midbec)                      (Look, Midbec)                 (Trine, Decor Maison)


 
(Nature, Midbec)              (All city papers, Midbec)

    
(Nature, DM)       (Esplanad, Duro)   (Esplanad, Duro)

      
(Culture, Eco)             (Culture, Eco)                   (Forest, Midbec)

     
(Trine Frem, DM)                 (Trine Ferm, DM)                (Trine Ferm, DM)

     
(Trine Ferm, DM)                (Trine Ferm, DM)                (Trine Ferm, DM)

     
 (Flock, DM)                           (Nordic leaves,Fiona)      (Linné, Boråstapeter)


            
(N.leaves,Fiona)     (N.leaves, Fiona)   (N.leaves,Fiona)



4 av dessa tapeter har jag hemma just nu. Hallen uppe, Louise rum,
Gustavs rum och Tv-rummet.
Och nu är ett 5.e rum på väg att få svartvita tapeter.
Som jag skrivit om tidigare, så håller jag ju nu på med att renovera vårt sovrum.
Och halva rummet är nu tapetserat med just en svartvit tapet,med lite guldinslag.
Hoppas kunna visa er bilder därifrån snart ....
Men tiden räcker inte riktigt till för mig just nu.


Är det någon av dessa tapeter som faller er i smaken???

Kommentarer
Postat av: Tessan

(N.leaves,Fiona) vore inte helt fel att ha i sitt rum :) Men de fanns många fina, och nån av dom får gärna dyka upp på min vägg ;)

2009-03-04 @ 21:35:06
URL: http://tezzzzan.blogg.se/
Postat av: Proforma

Oj, vad många! Kan inte vara lätt att välja om man ska tapetsera. Allmänt så är jag inte särskilt förtjust i blommigt så dom skulle jag nog välja bort direkt men det finns ju mycket annat att välja på.

Kram

2009-03-04 @ 22:37:25
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack Lotta vad snäll du är! Jag skulle definitivt kunnatänka mig ett par av dessa tapeter! Blev speciellt förtjust i Definitive, Midbec (den med vit bakgrund)som jag faktiskt inte sett förut. Sedan gillar jag den svarta med lite större vita blommor från Trine Ferm, DM.



Jag har länkat ett inlägg till dig, hoppas att det var ok.



Kramis Jessica

2009-03-05 @ 07:57:54
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tessan:

Ja, vi ska nog komma överrens om något lite längre fram....kram

Proforma:

Nej , det är inte lätt att välja. Och när man nästan bestämt sig, så dyker det upp något nytt.

Då börjar man tveka igen..... kram

Jessica:

Ja, den är jättefin!

Kul att du länkade till mig. kram

2009-03-05 @ 08:27:35
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0